Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Teknelerde talim var, bahriyeli kankim var

Teknelerde talim var, bahriyeli kankim var
 

Tatilde gemiyle Ege&Adriyatik sahillerine mavi yolculuk mu yapayım derken nerde bende o para, anca sana iç kamara şeklinde işin içinden çıkamayınca mecburen yurt içi mini mavi yolculuğa transfer olup, bahriyeli diğer kankimle Fethiye-Kekova turunda miço kıvamında tek göz bir kamarada yolcu olmaya karar verdik.

Maceracı kimliğimiz ile ve de tanımadık bir ekiple su üstünde kaç fersah yapabileceğimizi en iyi Jules Verne bilirdi de, o da şimdi kim bilir hangi cennet koyda Allah bilir? Millet benim gibi huysuzu en kolayından kaç kaşık deniz suyunda boğar bilemem, o nedenle dönüş garantim yok hemen belirteyim.

Daha şimdiden tur sahiplerini, “ben çocuklu teknede daralabilir, Rus olan teknede kavga çıkarabilirim” şeklinde uyararak bunaltmış bulunuyorum. Dikkate almayan sonucuna kendi katlanır, benden günah gitti o kadar diyorum.

Kokoş olan şahsımı öncelikli olarak teknede ne giyilir endişesi sarmıştı ki, sonuç olarak neredeyse hiçbir şey giyilmediği üzerine arkadaşlarla hem fikir kalındı. Birkaç bikini, havlu, altı lastik terlik ( tekne çizilmesin diyeymiş ), geceleri de üşümemek için kalınca bir hırka dışında fazladan bir şeye ihtiyaç olmadığı zoraki iknalar sonucu tarafımca net olarak anlaşıldı.

Şahsımı en az on santimetre uzun gösteren topuklularımdan ortam gereği istemeyerek feragat ettim ama şanımız yürüsün diye havluya yayılmadan önce saniye görünecek olan bikini üstü kreasyonlar elbette şimdiden hazırlandı. Rüzgar ve tuzlu su etkisi ile nar gibi kızarmayalım, akşamına sızlanmayalım diye faktörü fazlaca olan güneş ürünleri alındı, çok para verildiği için bir de güneş sonrası uygulama için hediye krem ve çanta kazanıldı.

Sallana sallana midemiz tepetaklak olur mu acaba diye-şimdiye kadar hiç yaşamadım ama olur ya-mide bulantısı hapı, suyumuz kalmaz da pis kalırsak endişe ile ıslak mendil ve hariçten kaşınmamak için sineksavar bile stoklandı.

Bu arada tamamen şansıma denk geliyor; “yaş otuz beş yolun yarısı eder” olgusuna da deniz üstünde giriyorum. Bakalım kaptan tatmin olmak bilmez benim için ne tip sürpriz hazırlayacak? Baktım akşama kadar bir şey yapmıyor suratımı asarak ( adamın günahı neyse? ) burnundan getirmeyi düşünüyorum. ( cvp: adam cinsi olmak! )

Gelecek hafta hayırlısı ile maviye, balığa, doğaya doyup, bir sonraki hafta dönmeyi planlıyorum. Su üstünde olacağım için üzerimde ne negatiflik varsa üstümden bu gezi ile aksın gitsin istiyorum.

Evine bağ(ım)lı bir tip olan benim için her tatil bir eziyet aslında. Evden çıkıp, tatil yapılacak yere ulaştığımda ancak gerginliğimi atabiliyorum. Yatağımdan başka hiçbir yerde uyuyamayan ben, nasıl böyle bir tatile evet diyebildim hala bilmiyorum. Bu nedenle yanıma beni çekebilecek en iyi dostlardan birini alıyorum. Okuyup, kaçmasın diye de kendisine bu yazı vesilesi ile bolca sabır diliyor, şimdiden teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..