Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '09

 
Kategori
Sinema
 

The Hours (Saatler)

The Hours (Saatler)
 

Saaatlerin içindeyim, dakikaların ve saniyelerin ve...


V. cebine yavaş yavaş doldurdu taşları ve aynı yavaşlıkla bıraktı kendini suya. Ölüme bu kadar basit ve kolay gideni görmüş müydün?

Mektubumu oku ve koş ardımdan; gerçi ben suya karışmış olacağım ama...

1923-1951-2001, saatler, ah saatler; hangisinde var olmak istersin? Gel birlikte pasta yapalım, yapıp çöpe atalım.

Ben V.de asılı kaldım.

Yok yok, çiçekleri çok seven, çiçeklerin peşinden koşturan o kadını da çok sevdim, halini. Birlikte müzik dinlemek isterdim, düşünmek.

V. daha iyi ve şimdi daha iyi yazıyor.

Onun yazdıklarını okuyorum. Sonra sağıma dönüp yatıyorum, soluma. Öldü. Partisinde miyiz? Çocuk yazar olacak ve...

Okudum. Hep seni yazmış. İzledim.

1. Not: Belki güleceksin bana, film boyunca Kidman'ı aradım, V.yi V.de.

2. Not:

Film devam ediyordu....,

V. yazarken

ben anlamaya çalışıyordum

taşı suyu

ölümü

ve yazdıklarını...

boşa çaba mıydı

hayata dil dökmek?

3. Not: Yönetmen, Stephen Daldry.

Oyuncular, Meryl Streep, Julianne Moore, Nicole Kidman.

4. Not: Beğendim Saatler'i ve epey bir zaman kaldım onda, onlarda.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..