Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '14

 
Kategori
Kitap
 

Ti Amo Ada 6. Kocaeli Kitap Fuarı'nda okurlarıyla buluşuyor

Ti Amo Ada 6. Kocaeli Kitap Fuarı'nda okurlarıyla buluşuyor
 

Eğitmen-yazar Hikmet Gedikli, 25 Mayıs Pazar günü saat 13:00-15:00 saatleri arasında Kocaeli Kitap Fuarında kitabı Ti Amo Ada’yı okurlarıyla buluşturuyor. Yazar, kurgu roman türündeki kitabı Ti Amo Ada’nın 2. baskısıyla İkinci Adam Yayınları standında Kocaeli Kitap Fuarında yer alacak.

Ti Amo Ada / Seni Seviyorum Ada, İdefix, Kitapyurdu vb. internet sitelerine ve D&R mağazalarına sipariş edilerek temin edilebilir.

Ti Amo Ada Basın Bülteni

İkinci Dünya Savaşı’nda Yunan Adası Meis’te hayatını kaybeden, İtalyan Donanmasında dalgıç bir dedenin torunu… Diyabet eğitmeni, dalgıç, romantik, yakışıklı Giovanni’nin sürükleyici romanı…

Kitabı okurken İtalyan kültüründen küçük damlalarla ıslanacak, Yunan Adası Meis’e geçip, oradan Türkiye’nin Kaş İlçesine uzanarak, güneşin sıcaklığını, gökkuşağının tonlarını ve Akdeniz’in serin sularını yüreğinizde hissedeceksiniz…

‘Daha ilk gün bitmeden sensizliğin ne kadar zor, ne kadar başa çıkılmaz olduğunu tüm hücrelerimde hissediyorum. Bugün, sensiz, deniz eskisi kadar mavi değildi, balıklar dahi suda mutsuzdu… Bugün, sensiz, gökyüzü eskisi kadar parlak değildi, hiç bulut olmamasına rağmen… Bugün, yanağımdan tek öpen kavurucu güneşti, benim içimdeki kavurucu ateşse yüreğimdeki tek ışık… Yüreğim alev alev, ama sensiz ruhum üşüyor… Bugün, kaldığın evin kapısından geçerken adımlarım geri gitti, bir an havuz başında beni beklediğini hayal ettim ama kimse yoktu… Şu anda Alessandro Safina’yı dinliyorum, sensiz aryalar coşkusunu yitirmiş… Notalar küsmüş…’

 
Toplam blog
: 16
: 358
Kayıt tarihi
: 15.08.13
 
 

1976 yılında Kayseri’de doğdu. Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü‘n..