Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Spor
 

Vali Güzeloğlu: “MİY’in başarısı kentin başarısıdır” dedi

Vali Güzeloğlu: “MİY’in başarısı kentin başarısıdır” dedi
 

Vali Güzeloğlu,Asırlık Takımı ayağa kaldırmak için kolları sıvadı.


Mersin Valisi Hasan Basri Güzeloğlu, Mersin İdman Yurdu’nun (MİY) başarısının, kentin başarısı olduğunu ifade ederek, takıma destek olunması çağrısında bulundu. Vali Güzeloğlu, Mersin İdmanyurdu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kahramanlı ve Yönetim Kurulu Üyelerini makamında kabul etti. Kahramanlı’dan önümüzdeki sezon için yapılan çalışmalar ve transferler hakkında bilgi alan Güzeloğlu, “Sezona güçlü bir şekilde başlayacak Mersin İdman Yurdu’nun, kent adına çok büyük coşku ve heyecan yaratacağının altını çiziyorum. Ben de buradan tüm Mersinlileri, Mersin İdman Yurdu’na gönül verenleri ve MİY ile ilgili heyecan taşıyanları takıma destek olmaya çağırıyorum. Takıma katkı vermelerini, herkesin yapabileceği ölçüde bu çabada yer almalarını bekliyorum” dedi.

MİY’in, kentimizin en önemli takımı ve kentimizi her düzeyde temsil eden markası olduğunu vurgulayan Vali Güzeloğlu, “MİY’de güçlü altyapının, buna dönük güçlü çalışmaların olduğu anlaşılıyor. MİY’in bu sezonki hedeflerinin gerçekleşmesi için kentin her düzeyde katkı vermesi gerekiyor. Buna dönük olarak önümüzdeki süreçte bir buluşma planlanıyor. MİY’in başarılarında ve ortaya koyacağı heyecanda buluşmayı umuyor, başarılı çalışmalarından dolayı MİY yönetimini kutluyorum” dedi.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..