Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

09 Mart '14

 
Kategori
Siyaset
 

Ve Tanrı dedi ki çaın...

"Devletin malı deniz yemeyen domuz..."

***

Önce son zamanlardaki olaylara daha sonra da Başbakanın seçim meydanlarında söylediklerine, daha öncesi de "ilk ve tek Cumhurbaşkanının" ülke için son derece hayati önem taşıyan iki yasaya bakış açısına ve Cumhuriyet tarihinde hiç görülmemiş bir seviyesizlikle onaylamasına...

Şaşırmamak mümkün mü duyduklarınıza gördüklerine inanmak kolay mı?

Bunlar bu ülkenin başına milyonlarca insan içinde seçilmiş veya gönderilmiş insanlar mıdır nedir. Aklı başında olan vatanını milletini bayrağını halkını seven insanların bunların yapması mümkün değildir...

***

Başbakanın konuşmalarına bakar mısınız; Tanrı bize dedi ki; Çalın

Ve Tanrı din ve yalanla kandırdığı insanlarda kendisine inanacağından son derece emin...

Görünen o ki o körü körüne inanan insanlar seçimlerde yine kendilerine oy verecekler.

Uyanacaklar ama ben eminim ekonomik açıdan ülke dibe vurduğunda...

Belki de gemiyi ilk terk edenlerde kendileri olacak!

***
Hiç kuşkunuz olmasın "hırsızlara" yol açmak dolandırıcılara yol göstermek için yapılan sınırsız kamu harcamaları ekonominin sonunu getirecek.

Zaten son zamanlarda yaptıkları kısıtlamaların ve sabırsızlıkla yapılan atamaların yer değiştirmelerin de bir sebebi budur.

Yani daha bir çok sebep var ama bu sadece birisi...

***

Adının önünde anayasa profesörü yazan bir milletvekili; "İnanın bu uydurma kasetler ses kayıtları gerçek bile olsa bugün Türkiye de bunlara inanan yok..." diyor.

Bunun anlamı sizce nedir?

Bana göre bu partinin bütün elemanları hem Başbakanın hem bu partiden kendisini soyutlayamayan Cumhurbaşkanının halkı "aptal" ya da salak yerine koymasıdır...

Demek istiyorlar ki bizim halkımız bunları ayırt edemeyecek gerçekle doğru arasındaki tercihi yapamayacak kadar zavallı ya da cahil...

Kabul etmek mümkün değil ama maalesef kabul edenler var...

***

Dini açıdan yapılan bir çok savunmayı aklama çabalarını dikkate bile almıyorum sadece hem bunlara inananlara hem bu lafları edenlere acıyorum...

Tarih bunları nasıl yazacak bilmiyorum ama ben seçim meydanlarında bunlardan hesap soracağız diyenlerden müspet bir yaklaşım göstermelerini bekliyorum...
Ve yakın tarihlerde yapılacak Cumhurbaşkanlığı" seçimleri için de dostlarımızın ortak görüşüyle bir aday açıklıyorum

Gül'den sonraki Cumhurbaşkanı adayı; İlker BAŞBUĞ...

Katılırsınız veya katılmazsınız istediğiniz kadar kötüleyebilir ya da bahaneler üretebilirsiniz ama bu isim üzerinde mutabık kalan o kadar çok insan var ki, sayısını hayal bile edemezsiniz...

Adana da şu anda ara ara yağmur yapıyor ama bendenizden hiç bitmeyen sevgiler efendim...

İyi ve güzel pazarlar...

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..