Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '10

 
Kategori
Edebiyat
 

Yalnızlık II

Yalnızlık II
 

Sen ulaşılması imkansız bir hayaldin benim için.
Sen. İmkânsız. Hayal.
En çok hayal tarafını sevdim.
Gezdiğim bütün şehirlere götürdüm seni.
İsmini her duyduğumda,
Seninkine benzeyen bir kazak gördüğümde,
Her üşüdüğümde,
Sana uzaktan da olsa benzeyen bir yüz gördüğümde,
Yüzüme sabah güneşinin her çarpışında,
Her tanıdık bir şarkı çaldığında çıkarttım seni.
Her seferinde daha bir imkansız hal verdim sana.
Her seferinde daha çok sevdim o imkansız halini.
Sen yoktun, ve bende en çok bu ‘yok’luğun birikmişti.
Sen vardın şimdi, bütün şehirlerde, şiirlerde.
Sen yoktun, hiç olmamıştın ki.
Sen vardın, hiç bitmemiştin ki.
Bir vardın bir yoktun benim için.
Seninle konuşurken bile hayalin aklıma gelirdi,
Tam cümleni bitirdiğinde ‘Bunu sana yazdım’ demeyi o kadar istemiştim ki.
İmkânsızdın sen.
Çocuk gibiydik seninle konuştuğumuz her dakikada.
Ne başlasın istiyorduk, Ne de bitsin.
Ya da yok yok, o durumda olan bendim.
Uzağa giden de ben.
Yanıma seni alan da ben.
Kaç şehirde başlamıştır şimdi,
Kaç şehirde bitmiştir kim bilir.
Kaç şehirlerarası otobüs şahitlik etmiştir buna.
Kaç martı, kaç yıldız.
En tebessümlü, en masum halin,
Kaç kere yansımıştır boş, beyaz kâğıda.
Hep masumdun, masumduk biz.
Sıradan değildik, hırslıydık.
İnatçıydık.
Ve yalnız.
Yapayalnızdık.
Çaktırmazdık ta yalnızlığımızı kimselere,
En çok içimizde yalnızdık.
En çok ikimiz iken yalnızdık.
Büyümek istemiyorduk artık.
O yüzden çocuktuk belki de,
O yüzden sıradan değildik.
Sen ulaşılması imkânsız bir hayaldin benim için.
En çok hayal tarafını sevdim.
Bitirmek istemedim,
Gezdiğim bütün şehirlere götürdüm seni.
Belki de ayrılık, daha sıradan olmalıydı.
Her ayrılık gibi.
Her yalnızlık gibi.
Bizimkisi ayrılık değil, yalnızlıktı aslında.
 
..
© hoPeace
03.03.2010  03:50 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..