Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '07

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Yanlışlar

Yanlışlar
 

Ben hayatı çevremden öğrendim. Bunun içinde ne kadar yanlış veya doğru var bilemem. Gerçekler hiç bir zaman göz ününden kaçmaz er ya da geç öğrenilir. Mühim olan doğru zamanı kendimize uydurmak, zamanın bize uymayacağını aklımızdan çıkarmamalıyız.

Peki çevremizden ne kadar doğru şeyler öğreniyoruz? Acaba şu ana kadar kaç kişi bunun muhasebesini yapmıştır. Şu bir gerçektir ki milletimizin çoğu cinsel yaşam üzerine pek çekingen yaklaşmaktadır. Bu da sanki bir ayıpmış gibi geleceğe taşınmaktadır.

Bazen çoğu sorunumuzu çeşitli sebeplerle bastırmaktayız. Peki bu bize acaba neler kazandırıp neler kaybettiriyor? Bunu ne kadar düşünüyoruz? Kim bilir belki aylarca, yıllarca, sadece karanlık bir odada bunun ızdırabını çekiyoruz. Bu ızdırap kim bilir daha ne kadar bilinç altımızda bastırılacak? Daha ne kadar umutsuz yarınlarımız olacak? Yirminci yüzyıl uzay çağından klasik bir Türkiye manzarası cinsel yaşam ayıbı ya da kaybı.

Acaba bu sorunların temel sebebi nedir? Böylesi önemli bir hayat akımının ayıp olmasının getirdiği yararlar nedir? Gerçeği ben bir ayıp bulamadım. Bu ayıbı da mantığa sığdıramıyorum. Artık bu olayın önüne beyaz bir bant çevirmenin zamanı gelmiştir. Gerçekte zaman treni çoktan geçmişte; zararın neresinde dönülürse kardır.

Şu andan itibaren ne yapılmasın gerektiğini bilmiyorum ama umarım herkes kendi payına düşeni yapar. Sağlıklı nesillerin oluşmasının en önemli gereği de budur. Her doğa da rolünü en iyi şekilde oynayacak...

 
Toplam blog
: 2
: 259
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Henüz 18 yaşındayım. Gerçekleri çoğu zaman vakti geçince anladım. Herşey için geç sandım; yine zaman..