Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yas tutalım!

Yas tutalım!
 

Operasyonun 5nci Gunu _genkurfoto


Bugün Güneş Operasyonu'nun beşinci gününe giriyor. Son veriler şehit sayısının onyediye yükseldiğini söylüyor. 17 can toprağa verildi. 170 bin genç yerlerine koşuyor.

Canı yanan yandığı ile kalıyor... Televizyonlarda haberler bangır bangır bağırıyor, en acıklı dramatik görüntüler sunuluyor. Bir yandan da (Beyaz hariç) tüm eğlence programları (TRT dahil) tam gaz devam ediyor, şarkılar türküler...

Yeter! Hrant Dink için tepki gösterip yürüyen aydınlık Türk insanları, hadi şimdi konuşun, duyamıyorum!

İnsan hakları için göz yaşı döküp hakkını arayanlar siz de yoksunuz ortada? Ya hayvanları seven insanlar? İçinizde azıcık insan sevgisi yok mu?

Ben bugün (biraz geç kaldım özür dilerim!) şehitlerimiz için Bayrak'ımızı asıyorum caddemize, buyrun sizi de davet ediyorum... Güneş'e ulaşıp, pisliklerden arınmak için sivil olarak atabileceğiniz bir adım. Daha iyi bir fikri olan ya da ikinci bir adım için fikri olacaklara da hazırız!

Hayat devam ediyor, kabul! Ama biz burada ülkemiz için çalışırken, canlarını feda edenleri göz ardı edemeyiz. Aynen başörtüsüne, avrupa birliğine, Anayasa değişikliğine tepki gösterdiğimiz kadar bir şeyler yapmamız gerek.

Yas tutalım, Bayrak asalım. Müzik dinlemek şart mı? Bir evde yas varken, komşusunda eğlence yapmak bize yakışır mı? Herşey rant mı?

Artık birlik ve destek günüdür. Bugün birbirimize sahip çıkıp, birbirbirimizi anlamazsak ya nice millet olmaktır?

 
Toplam blog
: 68
: 4699
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Tıp doktoru ve iki senedir online sağlık danışma hizmeti veren  sitesinin yöneticisiyim. Sık ka..