- Kategori
- Gündelik Yaşam
Yaza merhaba derken!
Bahar gelince kuşlar öter, çiçekler açar, bense 3,5 atarım. Yıllardır kabullenemedim. Kiloluyum arkadaş!
“Ben bir keresinde 58 kiloya düştüm. O kadar çirkindim ki.. Gözlerimin altı çöktü. Kilo sana yakışıyor.” Sevdiğim vecizeler arasındadır.
Tamam abartılı bir kilom yok! Valla yok Amaaaan yiyende ölüyor. Yemeyen de! Az önce bir kek yaptım tarifini paylaşacağım. Bayılacaksınız. Ama ben yiyemeceğim. Çünkü diyete başlıyorum. Ama Salı’ya kadar değil. Temmuz’a kadar! En uzun diyetim 1,5 ay sürdüğü için emin de değilim üstelik.
Ben bikinimi giyip, kumlara serilene kadar börek, çörek tarifi yok! Bahar detoksu yapacağız. Nerede semizotu, marul, ıspanak onları paylaşacağım.
Hem ne demiş şair;
“En küçük bir otun, içinden sızan ışık mı ne? gündüzü mutlu kılan.
Fazıl Hüsnü Dağlarca"