Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazdım, yazıyorum ve yazacağım

Bir türlü karar veremiyorum; boşuna mı bekliyoruz, beklemek mi boşuna…

Hiç benden özür dileme hayat ım, suçlusun ve borçlusun işte.

Gönül beklemeyi öğrendi de bir türlü bulamadı kısmetini.

Sessizliğin gürültüsünü dinlemekten kulaklarım sağır oldu belki de.

Huyum sağanak altında kalmasın ki, ben böyleyim işte.

Burcu sözü olarak kayıtlara geçsin lütfen: Sütten ağzı yanan, yoğurda buz katıp, ayran yapar onu.

Düşlerini erteleyebilir insan, ama sadece düşlerini…

En büyük hayalim, bir gün ‘bungee jumping’ yapabilmekti. Okuduğum kitapta. Astım hastalarının bunu yapamadığını öğrenince, bir hayalimin daha suya düştüğünü öğrenince çok fena üzüldüm

 

Ne kasırgalar atlattı bu yürek, korkma sen: rüzgâr onu yerinden kımıldatamaz.

Gene bana düştü hayal kırıklığı, hiç böyle bir gün hayal etmemiştim oysa...

Herkesin vardır muhakkak bir sorunu, senin sorunun ne arkadaşım?

Corona’dan çok umutluyum, bu sefer beni götürecek diye…

Canınızdan kıymetli neyiniz var bir düşünün derim.

Duygular ruhun besinidir.

BOŞA KOYSAM DOLMUYOR, DOLUYA KOYSAM ALMIYOR elimdekileri. Ben şimdi ne edeyim bir söyleyin?

Ne beklemekmiş arkadaşım, sıra bir türlü gelmiyor.

 

Ben yoruldum hayat diyemeyecek olanınız var mı arkadaşlarım?

Sabır, sabır ya sabır… Belki de akıllanırım.

YANIYOR, YANIYOOR tüm yürekler Türkiye'de, vatan aşkı ile değil, şehit acısı ile.

Evde kal ve uyumaya devam et TÜRKİYEM, seviyorum gene de seni.

Çaresizliğine umutla, baş etmeye çalışıyor insan.

İnanç değil, umut acısıdır ölüm…

Bildiklerini tekrarlatmaktadır ömür, kendisi ise bildiğini okur.

Ahh o umut olmasa, içimdeki keder bir gün beni öldürecek.

SIRA BİR GÜN BANA DA GELECEK Mİ?

 

NEYE KIRGINSIN BE GÖNÜL

AHH bir bilebilsem de bulabilsem kendimi

Off… off… çok sıkılıyorum. 3 gün oldu elimdeki kitaplar tükeneli. OKUYAMIYORUM!

Artık umut YOK bende.

İmkansızlıklardır, çareleri bulduran.

Arz ve talep dengesini satın alanlarla satılmışların oluşturduğu bir dünyada yaşıyoruz maalesef.

Hayatım, derinliklerinde boğulduğum yanlışlarım ve yanlış anlaşılmalarımdan ibaret dipsiz bir  kuyudayım sadece.

İçimde büyüttüğüm sevgiyi verecek adam vardı da biz mi vermedik? O yüzden tüm tekliflere kapalıyım.

Yarının dünü iken bugün, bu günlerin yarını oldu dünler…

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..