Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '18

 
Kategori
Anılar
 

Yılbaşında Duyduğum Konuşmalar

-Eve niye temizlikçi tutuyorsun?

-Onun da paraya ihtiyacı var, varsın o da kazansın, hem camları silmek kolay mı?

-Eee…bizim zamanımızda pencerelerimizde cam bile yoktu.

-Oooh! ne güzelmiş, cam silme derdi bile yokmuş, yat babam yat…

*

Baba kız bilgi yarışması izliyorlar. Sorulan soruyu baba bilemiyor, kızı biliyor.

Baba “aferin kızım” demiyor da “sen kimin kızısın…” diyor.

*

-Bak oğlum, sana iki katlı ev bırakıyorum, arsayı alıp bu evleri yapıncaya kadar neler çektik bir bilseniz...

-Ne olacakmış bir arsa alıp, içine iki katlı ev yaptırmak. Şimdi olsa şu benim yaptırdığım alçı-penleri bile yaptıramazdınız.

*

-Sana yeni yıl hediyesi olarak ayakkabı alıverdim.

-Bir ayakkabı ne olacak, boyatmasaydım hiçbir şeye benzemiyordu…

*

-Bak kızım, gün gelecek siz de yaşlanacaksınız, o zaman sizin de duygularınız değişecek…

-Bizim duygularımız şimdiden değişti.

*

-Oğlum, ilaç yazdıracağım yarın saat 10 da benim telefonu çaldırıver de unutmayayım…

-Peki babacığım, yarın saat dokuz buçukta beni ara, ben de seni onda seni ararım…

*

-O çok iyi bir insandır, kesinlikle şeytana uymamıştır.

-Şeytan ona uymuştur öyleyse…

*

-Yaşamımda gülmemi isteyen tek insan vesikalık fotoğrafımı çeken fotoğrafçıydı.

-Ne mutlu sana, ben onu da görmedim, ben onu bile yaşamadım.

-Ama o fotoğrafçı da parasını istedi. (Ergün Yılmaz)

*

-Ah şu şöyle olacaktı, şöyle oldu çok özür dilerim çok…     

-Senin de özür dilemen boldur hani, yanlış yap yap özür dile, oh ne ala memleket…

-Ama senden bunca yıl bir özür dileme bile duymadım…

-Ben özür dileyecek bir şey yapmam ki…

*

-Benim hiç düşmanım yoktur.

-Sen ailenin tek çocuğusun öyleyse.

-Ne yüzsüz adamsın sen…

-Sana çok yüz verdim de yüzsüz kaldım.

*

Bir öğrencimle yolda karşılaştık, tokalaştık elimi öptü. Uzun uzun tokalaştık.

Elini sıktım:

-Nasılsın, iyi misin? Dedim.

-Eh idare eder hocam, siz nasılsınız bakalım?

-Yetmiş yaşından sonra ne olacak, bir gün şöyle, bir gün böyle idare edip gidiyoruz işte dedim.

Öğrencim:

-Öyle de hocam, biz sizden kaç yaş küçüğüz ama siz bize daha taş çıkartırsınız dedi.

Ben de:

-Doğru söylüyorsun yavrum, size taş çıkartırım çünkü kendim çıkaramam, o güç bende kalmadı artık dedim…gülüştük…

Yeni yılda gülücüklerinizin bol olması dileğiyle…

 

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..