Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Yine sensiz ölüyorum

Yine sensiz ölüyorum
 

Ruhunun kalbindeki yerini bulduğumda
dokunma
ayıp olur dedin.

Bedenlerimiz küf kokusu bırakırken odamda
ayıpta olmadı
utanmakta.

Anlamamıştım
Anlıyorum..

Sen ruhunda parmak izi istemeden yaşadın bu aşkı..

Bir manga askerin önünde ellerim bağlı bekliyorum.
Sorucaklar bırazdan son arzumu.
Avuçlarım terliyor dizlerim titriyor korkuyorum.
Hiç özlemediğim kadar seni özlüyorum.

Sensiz
bir kez daha
ölüyorum...

Bir manga asker
Ellerim bağlı
Bekliyorum
Sorucaklar son arzumu...

Sen sevdin ve ben senin kadar seven her sevdadan kaçtım
Bırakamadım elimdeki meşaleyi
Karanlık sokaklarda saklandım
Sen uyurken duvarları boyadım
Düşlerimin portrelerini çizdim
Düşlerini yazdım

Benden sonrakilerin

ama
sevdamı anlatamadım...

Bırazdan kurşuna dizicekler beni
ne ağıt
ne gözyaşı
kimliksiz gömücekler bedenimi
isimsiz bir mezar taşı...

Birazdan
tükenicek nefesim
birazdan
kısılacak sesim...

Bir manga asker

birazdan
son arzumu sorucaklar
korkuyorum
hiç korkmadığım kadar...

Habersiz gidiyorum yine
ben geldim demeden
alırmısın
gönlüne
yüreğine...

Sen
sevdin..
Ben senin kadar seven herkezden kaçtım
Sevdamı erteledim
sen olmadığın sokaklarda
Yine sensiz ölüyorum
o sokakların soğuk kaldırımlarında...

Bir manga asker
sorucaklar...

Korkuyorum...

Parmaklarımdaki iz bırakıcak her ayrıntıyı kazıdım
Koparttım attım kimliğimi belirleyen şekilleri...

İzin ver
Tekrar kalbındeki yerimi bulayım
İzin ver
Ruhuna dokunayım...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..