Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '08

 
Kategori
Anılar
 

Yüreğimdesin anne...

Yüreğimdesin anne...
 

Buğulu bir bakışsın gözlerimde… Yine günü, yine senesi ayrılığın…

İçli bir keman sesinde yankılanır sevdan. Dertlenme, hepsi iyi bana bıraktıklarının.

Zor olmaz mı zor elbet sensizlik, daha da koyu bu gün, dört yanımda özlemin.

Bir el uzatıp tutamamak ellerini... Ellerim uyuşuyor bıraktığın boşlukta.
Yine yüreğine doğru dalıverdi gözlerim…

Yok, yok bu gün ağlamayacağım… Sevdiğin ne varsa, bir bir sıraladım önüme…

Sevdiğin kim varsa hatırını sorayım, Zeki Müren’den sevdiğin annem şarkısını çalayım,

Menekşelerine gülümseyip, fullerini sulayayım,

Elinden ekmek yedim, su içtim kana kana…Bin bir duayla seslendim ardından yana yana…

Ve binlerce teşekkür, canım annem , ömür mimarım…

Ruhumun hamuruna koyduğun sevgi mayasına…

Azalmaz ancak azar özlemin yüreklerde…

Ve tekrar deseler ki seç diye…İşte derdim, işte benim annem…İşte derdim bu Zahide Sultan.Yaradan’ın bana verdiği en büyük hediye…Ağlamıyorum…Dudaklarımdaki gülümseme sana ve yüreğine… Eksilmesin yanından yüreğindeki ışık…Nur içinde yat…Ne hastahanede, ne balkonlarda, ne camlarda, ne de telefonun ucunda değilsin...Değilsin belki gözün gördüğü yerde...

Anıların ve sevginin kan diye pompalandığı yerde,
Yüreğimdesin Anne...

lillo

 
Toplam blog
: 97
: 531
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Öğreneceği çok şey olan bir öğretmenim.... ..