Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

08 Şubat '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anlayan anlar

Anlayan anlar
 

internetten alıntıdır


Bomboş ve hoş geldim bu dünyaya,

Bomboş gitmemek için çabalarım

Yaşamayı bir tuttum sağlıkla

Sağlık varsa gelir gerisi,

Yoksa; gerinin de derini.

Ne yediğin de önemli ama

Damağında ki tat iki kat daha önemli.

Hele de helalse lokmaların.

Güvenle sevdiklerimin yanında

Hep güldüm, gülmeyi çok sevdim

Güvenmediklerimin yanında o ben, ben değilim.

Anlayana gönlüm açık

Anlamayana  aha da kapı açık.

Hak, sende de bende de aynı anlam taşıyor.

Sen kimsin ki günahı kınarsın?

Sana bahşedileni senin sanma sakın

Verilen göz açıp kapayana kadar tükenir

Yaşam da zaman da çok hızlı.

Çalış, emek ver de öyle konuş

Yoksa Hakkın gözünde karınca daha değerli

Farkındayım, farkında olanlara tebessümlü,

Farkında olamayanlara ayna tutarım,

Anlayan anlar,

Anlayamayanlara da fark etsinler diye dualar

Hep bana, hep bana, daha da bana deme

Bu gün varsan yarın yok

Sana ne kim mümin kim değil,

Sen boğazından geçene bak

Şimdi bildin mi nedir hak?

İster anlar dönersin,

İstersen teneke seslerine gülersin.

Anlayana gönlüm açık

Anlamayana  aha da kapı açık.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..