Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Fare öldürme teknikleri

Yazinizi keyifle okudum ama makale bitince eyvah ne olacak diye kara kara dusunmekteyim. Findik faresi ile tanisma serefi bana vesil oldu ve hemen ertesi gun ilaclama sirketini cagirdik. Bugunde evde buyuk bir temizlik vardi. Tam ah ne guzel diye guzel bi kutlama yapip film seyrediyorduk ki ablam mutfaktan cikan farenin salon isigini gorunce geri mutfaga dondugunu soylemesi ile telas sardi bizi. Gecenin bu saati ilaclama firmasini arayamiyoruz tabi ama mutfagin isigini acik birakmak disinda elimizden bisey gelmedi. Ne olmez hayvanmis yaaa, yarin tutkal alicam bide sirketi tekrar cagiricam of ki ne of! Zoraki adami katil yapiyorlar :( Taktikler icin tesekkurler.

15 Ekim 2010 01:52
Beklemek

Hayattan birşeyler beklemek, umut dolu olmak çok güzel. Elindekilerle yetinmeyi bilmemek ve daha iyisi daha iyisi diyerek habire beklemekse yıpratıcı. Bir insandan özellikle sevgiliden beklentiye girmek ilişkilerde mutsuzluğu getirsede, beklentisiz olucam diye kendine verilen sözlerde bile bir bakarsın kendinden gizli bekliyorsun. Sonuçta istesekte istemesekte birşeyleri hep beklediğimiz. Ya geçmişi yada geleceği... Beklemediğimiz ve tam olarak yaşayamadığımız ise içinde bulunduğumuz an. Yazınız neler beklediğimi düşündürttü, teşekkür ederim.

23 Ocak 2009 22:05
Blogda fena halde canım sıkılıyor.

Yazınızı çok beğendim. Biliyorum yazınızı beğenilsin yada yorum alsın diye yazmadınız ama çok güzel bir iç dökümü olmuş, elinize ve ruhunuza sağlık. Ben karşılaşmadım henüz TDK müffetişleri ve diğer ahlak masası dedektifleriyle ama bu yazıdan sonra kimselerin uzun süre karşılaşacağını sanmam. Sevgiyle kalın.

14 Ocak 2009 18:17
Hiç okumuyorsak, ne yazacağız?

Yazınızı zevkle okudum. Şimdiki an olan tek an'dır ve hiçbirşeyi ertelemeden şimdi düşüncelerimizi dökelim kağıda ve söze. Hoş geldiniz. Sevgiler.

13 Ocak 2009 12:55
Toplam blog
: 8
Toplam yorum
: 11
Toplam mesaj
: 3
Ort. okunma sayısı
: 1026
Kayıt tarihi
: 08.01.09
 
 

Uzun yıllar yurt dışında yaşadıktan sonra Türkiye'ye dönmeden önce Ingiltere'de Rehberlik ve Psikolo..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster