Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Bakışlarını gönder bana...

Bakışlarını gönder bana...
 

Görsel, www.forumdas.net'den alınmıştır.


Arada bir bakışlarını gönder bana

Yemyeşil çimenler gibi savrulsun

Çiçek konfetileri yağsın üstüme

Burcu burcu kokular beni boğsun...

Arada bir bakışlarını gönder bana

Ela da, bela da beni bulsun

Ne çıkar, bir çorap da sen ör başıma

Yeter ki rengi  kırmızı olsun....

Arada bir bakışlarını gönder bana

Bir fincan kahvenin hatırına olsun

Gözlerim gözlerine değsin de

İsterse bu sonum olsun...

Arada bir bakışlarını gönder bana

Masmavi bir okyanus olsun

Dalayım en derin maviliklerine

Ruhum seninle huzur bulsun…

Arada bir bakışlarını gönder bana

İstersen simsiyah gece sunsun

Karanlıklara sebep gece bakışlarınsa

Bırak kalbim sonsuza dek sen sen diye vursun...

Ayşegül HAYVAR - 27 Temmuz 2012

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..