Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlığında iki yıl!

Blog yazarlığında iki yıl!
 

TV sunucusu Şule Bulut, Bülent Göncü'nün bir resmini koleksiyonuna aldı.


Milliyet blog sürecimin yeni bir dönemindeyim. 5 Ocak 2007 tarihinde sevgili Feyhan’ın teşvikiyle başladığım bu zevkli blog sürecinin iki yıllık dönemini bugün tamamlamış bulunuyorum.

Ben blog yazılarıma başladığımda sayısı 2000 olan blog yazarının sayısı şu an 4000’i geçmiş bulunuyor. Bu rakamsal yükseliş, Türkiye’nin konuşan toplumdan yazan ve okuyan topluma geçişini simgelemektedir. Bu çok sevindirici bir gelişmedir. Böylesi saydam bir platformda; her yazar kendi görüş ve düşüncelerini yazıyor, okunuyor, tartışılıyor, sivil toplum tepkileri özgürce dile getiriliyor.

Ben kişisel gelişim danışmanıyım. 12 yıldır bireylere ve kurumlara yaşam koçluğu yapıyorum. Bilgi ve birikimlerimi geniş toplum kesimlerine aktarmam açısından Milliyet’in bu hizmetine gönülden teşekkür ediyorum. Ayrıca sanatçıyım. Türkiye’nin yeni vizyonunda sanatsal ve kültürel atılım bekliyorum. O nedenle geniş kesimlerin sanatla, sanatçıyla, sanat severlerle daha sıkı ilişkiye girmesini istiyorum. 120 yazıma baktığınızda bu isteklerimin yazılarıma yansıyan yönünü iyi çizdiğime inanıyorum.

İki yıl boyunca blog yazarlarının bir bölümü ile yüz yüze ilişkiler yaşadığım etkinliklere katıldım. Bu insani ve dost ilişkiler, hem yaşam koçluğu mesleğime, hem de sanatçılığıma artı değer üretti. Daha iyiye ve daha güzele doğru kendimi sürekli yenilememe neden oldu. Blog dünyasında kişiliğimle ilgili doğru algılamalar yarattığıma inanıyorum ve bu algıları sizlerle zaman zaman paylaşıyorum.

2009, benim özel hayatımda da önemli bir yıl. Bu yıl kendimi yeni bir programa hazır duruma getirmenin gayreti içinde olacağım. Yaşam rotamı, değerlerimi ve inançlarımı, hedeflerimi ve eylemlerini yeniden organize edeceğim. Astrolojik olarak ikinci Satürn dönemi yaşadığım için bu çok önemli süreçte; daha aktif bir yaşam modeli seçmeyi istiyorum. 2008 yılının son gününde emeklilik başvurumu yaptım. Emeklilik, daha aktif bir yaşam için bir dönüm noktasıdır insan için. Çok kişinin yaşamdan el etek çektiği bir dönem olarak kabul ettiği emeklilik, bana göre daha aktif olmanın bir başlangıcı sayılıyor. Ben çalışırken dinlenen ve çalışmayı hobi ve oyun olarak kabul eden bir düşüncenin mimarıyım. O nedenle çok eşlilik ve sadakati aynı potada eritebiliyorum. Hem çok yönlü işlerle 24 saatimi renklendiriyor, hem de her işime sadakatle kalıcılık kazandırıyorum.

Birden fazla sevgili isteyenler, bilmelidir ki her sevgiliyi en yüksek düzeyde tatmin edecek özelliklerini güçlendirmelidir. Bir şeyi harika yapıyorsanız, çok şeyi aynı metodla harika bir şekilde yapabilirsiniz. Benim yaşam modelimde yer alan her şeye ve herkese dokunmak ve sadık kalmak vardır. Yaşam koçu olarak siz MB dostlarıma gösterdiğiniz ilgi ve sevgi için teşekkür ediyor, yeni dönemimde de ‘’beni izlemeye devam edin’’ diyorum.

Son söz: Başkalarının ilizyonlarını kendi gerçeğiniz olarak kabul etmek yerine kendi hayallerinizin gerçekliğini yaratın.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..