Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '07

 
Kategori
Spor
 

Çocuk bile nereye gideceğini biliyor!

Çocuk bile nereye gideceğini biliyor!
 

Milliyet.com.tr'nin anasayfasında biraz önce gördüm ve izledim.

Videoları izlemek pek adetim değildir. Çok duygulandım yazmazsam olmaz. Çocuk deyip geçmeyelim.

Adam olacak çocuk (futbolcu) örnek aldığı kişiden belli olur.

Beşiktaşlı minik Maradona Muhammed Demirci izlediğim videodaki...

Ne yapacağını, nasıl davranacağını, kimden forma isteyeceğini iyi biliyor, demek ki...

Bilmek isterdim o çocuk Alex'e bakarak neler düşünüyor veya hayal ediyor? Neden yaklaşamıyor?

Masum bakışlarıyla mimikleriyle neler anlatıyor, kimbilir?

TRT 1'nin yorumcularına göre Alex'nin formasını istemek için çevresinde dolaşıyor.

Alex çocuğun farkında değil, o kendi üzüntüsünü yaşıyor, olsaydı mutlaka verirdi. Belki bugüne dek haberi olmuştur.

Bence duyurulsun Alex'e ve Fenerbahçe yöneticilerine... transfer mevsimi gelmeden.

Siz de izleyin! Sevgilerimle!

http://www.milliyet.com.tr/2007/05/10/son/sonspo16.asp

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..