Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Eksozu, gürültüsü ve yarattığı trafik sorunlarıyla özel araç kullanma özgürlüğü tartışılır

Eksozu, gürültüsü ve yarattığı trafik sorunlarıyla özel araç kullanma özgürlüğü tartışılır
 

Ben gerçi pek taraftar değilim de özgürlüklerimiz başka insanları rahatsız etmemeli deniliyor ya madem öyle özel araç kullanmak da rahatsız edici bir özgürlük değil mi?

Sadece rahatsız olan ben olsam ya da kale alınmayacak bir sayı, bunu hiç konuşmazdık. Bence Türkiye’nin yarısı araba kullanan diğer yarısından rahatsızdır. Hatta araba kullananlar da kendilerinden rahatsızdır.

Bir yerden bir yere gitme mecburiyeti bu özgürlüğü meşru kılıyor gibi ama ben özel araç kullananların böyle bir mecburiyetleri olmadığını düşünüyorum.

Bildiğim kadarıyla bugüne kadar hiç tartışılmadı, tartışmaya açılmadı ama yan komşumun benim kısık müziğimi mahkemelik ettiği bir dünyada beyler/bayanlar sırf zevk için(Metroya binsin örneğin) arabalarının koltuklarına gömülüp insanları rahatsız edemezler.

Şimdi böylesine yaygın bir özgürlüğü tartışmaya açmak kolay değil ama hem gerekçe önemli hem de karşılarında ülkenin yarısı var.

“Dünya bize güler” Evet ama böyle bir hak doğrusu pek makul durmuyor. Yazı içinde ikide bir adımı kullanmak istemiyorum lakin görüşlerimizi de insanlar bilmeli, çünkü görüşlerimiz etiketimiz. Yani Kerim Korkut’un neleri savunduğunu. Örneğin işte burada özel araç kullanma özgürlüğü makul durmuyor dedik. Peki, buna rağmen nasıl yürüyor? Katlanmayla elbette. Eloğlu keyfini sürecek ben sen külfetini çekeceğiz. İşte bu nedenle Kerim Korkut düzenleri katlanmayı reddediyor.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..