Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '07

 
Kategori
Haber
 

Evet artık iş bitmiş...

Evet artık iş bitmiş...
 

Kaşını, gözünü, saçını sevdim,
Koşarak sahneye çıkışını sevdim.
Kırışıksız yüzünü, alaycı gülüşünü sevdim.
Adını, dürüstlüğünü, mızıkçılığını, hizipciliğini,
herşeye rağmen seni sevdim, savundum yıllarca herkese karşı. Liderliğe yakışıyor, dedim.
Gençlere taş çıkarır hala, dedim."Yaş yetmiş, iş bitmiş" sözünü ciddiye almadım.

Ama artık buraya kadarmış sayın Baykal!. Seçmenlikten istifa ediyorum...

Halk seni (belki) seviyor, ya da öyle gözüküyor, ama seçmen sevmiyor. İlk oyunu kullanan yeni yetme seçmenler bile yılların seçmeni gibi ahkam kesiyor;

-"Baykal varken ben CHP'ye oy vermem, diyor. Dinç kalmakla, genç kalmakla iş yürümüyor...

Herkes şimdi bizimle dalga geçecek. Bu mudur, yıllardır verdiğimiz oyların karşılığı? Basiretsiz politikalarla, bir açıklama bile yapmaktan aciz politikacılarla, Cumhuriyet Mitinglerinde toplanan "kuru" kalabalıklarla bu iş yürüyemez, bir kez daha anladık ve yanıldık.

Yazık etmeyin artık Atatürk'ten kalan tek mirasa! Ya adam gibi olun ya da bırakıp gidin, yerinizi gençlere bırakın! Bir dahaki seçimlerde bari çöpe gitmesin güzelim oylar.

Henüz insanların sevgisi varken, az da olsa gönüllerde yeriniz varken, iyi - kötü destekleyen varken tadında bırakın! Bırakın posterleriniz duvarları süslesin "partinin onur üyesi" olarak.

Bu düşüncelerimde yalnız değilim, binlerce kişi yıllardır bunları dile getiriyordu ve ben onlara karşı hep savunma durumundaydım. Artık bitti, söz veremem.

Sevgilerimle!
 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..