Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hoş Geldiniz Yeni Başkanımız

Hoş geldiniz
Hoş geldiniz
Başkanlığınız hayırlı olsun
İnşallah
İlçemize hayırlı hizmetler vereceksiniz
Benim için
Senin halkımız tarafından seçilmiş olman
Yeter
Yeter
Kim olursan ol
İster Süleyman Bey ol
İster Beliğ Bey ol
İster Levent Bey ol
Bence hep aynısınız
Sizler benim
Sevdiğim kardeşlerimsiniz
Seçileninizi de
Seçilemeyeninizi de seviyorum
Seçilene başarılar dilerken
Seçilemeyene
İnşallah bir daha ki sefere diyorum
Ve seçilen kardeşime dönüyorum
Şöyle sesleniyorum
Kardeşim öncelikle
Halkın tümüne teşekkür et
Seçim çalışmaları esnasında
Gönül kırgınlığı yarattığın olmuştur
Onlardan özellikle özür dile gönüllerini al
Unutma ki kardeşim
Bundan sonra herkesin Belediye Başkanısın
Onun için herkese el uzatmalısın
Bunu da bugünden başlatmalısın
Sonra kardeşim
Ben derim ki sana “Bilge Başkan” ol
İlk önce
Doğru sözlü ol
Asla işine geldiği gibi konuşma
İkinci olarak
Verdiği sözü yerine getir
Seçim arifesinde
Verdiğin her sözü yazılı hale getirip
Belediye önüne as
Onları birbir yerine getir
Yerine getirdiğin her sözün üzerini
Kırmızı kalemle çiz
Üçüncü olarak
Çok ama çok müşfik ol
Çalışman boyunca bu temel düsturun olsun
Dördüncü olarak
Etkin dinleyen ol
Maiyetini çok dikkatli ve etkin dinle
Onları anla
Belirttiklerini yapmalarını sağla
Onların arkalarında ol
Tek yetkili
Her şeyi bilmez ama bilenleri bilir
Bilenleri göreve getirir
Onların yoğun çalışmasını destekler
Bir başka çalışma sevgili kardeşim
Seçim öncesi gereklilikleri
Bir daha gözden geçir
En zaruri olandan başlayarak
Çözümler üret
Bu esnada halka git halkı dinle
İsteklerini yeniden sapta
Onları planla
Halkla beraber halk için şiarıyla
İstenilen hizmetleri gerçekleştir
Bütün bu çalışmalarda
Asla
Kızıp bağırma
Özsaygını yitirme
Özdenetimini kaybetme
Daima
Empati yapan ol
Sorun çözen ol
Ve ileri derecede
İşbirliğine yatkın ol
Ve sevgili Başkan kardeşim
Çalışmalarında
Aklı ahlakı adaleti adabı ve aşkı
Hep ön planda tut
Eleman alımlarında
Aradığın özellik
Kişi
Bilen olsun
Bildiğini yapabilen olsun
Bu konuda olabilen olsun
Kazancını bilip yapabildiği işten kazansın
Ve de
Yakın olma ilişkisi çok ileri olsun
Bütün bunlara ek olarak da
Çevreni
Yağcıların sarmasına izin verme
Saygılar sevgiler canım kardeşim
Yüzün hep güleç olsun
Söke senin elinde bir kat daha güzelleşsin
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..