Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şimdi Rayına Oturur Türkiye

Yerel seçim sonuçları
Beni ümitlendirdi
Ülkem adına arttı ümitlerim
Ben
Her zaman söylerim şunu
Güçlü Türkiye
Güçlü iktidarla yol alır
Güçlü iktidar da
Güçlü muhalefetle yol alır
Yaşadığımız
Son yerel seçim sonuçları
Gösterdi ki
Güçlü muhalefet oluşuyor
Özellikle
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Antalya
Gibi büyük şehirlerin
Seçim sonuçları gösterdi ki
Muhalefet güçlenmiş
Bu hayra işaret
Güçlü muhalefet güçlü iktidar yaratır
Diyoruz ya
Demek ki
Önümüzdeki günlerde güçlü iktidar göreceğiz
İktidar
Kendi keyfine göre iş yapmayacak artık
Ortak çıkarlar ve ortak çözümler
Gündeme gelecek
Ülke
Temel değerler üzerinde yükselecek
İktidar
Muhalefete saygı duyacak ve gösterecek
Daha da önemlisi sevecek
Hal bu noktaya gelince de
Ülke sorunları gerçekçi anlamda
Ele alınacak ve güzel şekilde çözülecek
İktidar muhalefet çekişmesi
Rekabet üzerinde yol alacak
Bu daha güzeldir
Ben bunu yapıyorum
Ya da
Bu daha güzeldir
Bunu yaparsan halk daha rahat olur
Söylemleri duyulur olacak
İktidar muhalefet seslenişleri
Lütfenli seslenişlerle süslenecek
Kalp ve gönül kırılmayacak
Barış asla bozulmayacak
Halk barış içinde
Her gün daha güzel yaşam sürecek
Bu da herkesi mutluluk edecek
Yaşamak çok güzel ya dedirtecek
Ben bunu görüyorum
Ve bu gördüklerimi yaşayacağız diyorum
Modern değerlerle donanmış halklar
Ülkede
İktidar muhalefet rekabeti yaratırlar
Güçlü muhalefet iktidarı korkutur
İktidar
Bu yüzden güzel işler yapmak için çırpınır
Böylece
Ülkenin diyalektik çatışmalar altında
Gün be gün daha ileri gitmesi sağlanır
Aranılan
Çoğunluk iktidarı değildir modern ülkelerde
Aranılan çoğulcu iktidardır canlarım
İşte halka düşen de budur
Modern halk iktidara bağlanıp kalmaz
Öyle görüntü vermez
Güzel işler yap
Yapmazsan öbür partilere kayarım der
İktidarı devamlı güdüler
Güzel işler yapmaya yöneltir
İşte bu canlarım
Benim duygu düşüncelerim bu
Umarım sizin de duygu düşüncelerinizi
Bu yöne döndürebilmişimdir


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..