Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '13

 
Kategori
Güncel
 

İlahi adalet gerçekleşti. Allah(c.c) a hamd olsun. Olimpiyatı alamadık !

İlahi adalet gerçekleşti. Allah(c.c) a hamd olsun. Olimpiyatı alamadık !
 

resimler alıntıdır


2020 Olimpiyatlarının yapılacağı ülkeyi belirleme oylaması bitti. Olimpiyatların ülkemize verilmesini bekleyen arkadaşlarımıza geçmiş olsun. Yanlış bir beklenti içindeydiler. Doğal olarak ta sonuç onlar açısından hüsran oldu ve başka bir bahara dediler. Zaten ben ve benim gibi düşünenler çoktan o baharı bekliyoruz. Ömrümüz bu baharı görmeye yeter mi işte bunu sadece Allah(c.c) biliyor.

Ülke olarak nedense realist yapıdan hep uzak olduk ve olacağız. U-20 2013 Dünya Kupası ülkemizde yapıldı. Maç başına  izleyici ortalaması 5 bin civarında Meksika’da ise 36 bin. 1979 dan beri en düşük seyirci sayısı.  Daha  20 yaş altı Dünya Kupası futbolunu bile seyretmeyen bir toplumuz.  Trabzon Cup tenis turnuvası mı seyircisiz sonlanıyor. Ülke insanının bir kısmı oda ne dediğini duyar gibiyim. İki uluslar arsı yarışma ilgi adeta sıfır. Sporun devleri spora ilgisiz bir ülkede , haydi canım sende. Adama kumda oyna derler. Dediler de. Hak ettiğimizi bulduk. Spor bir kültür olayı. Bugün olimpiyat tarihini kimse bilmez  fakat olimpiyat gelsin der. Okuma konusunda yerlerde sürünen bir ülkede doğal olarak spor kültürü de olmaz.

Sporda kültür konusundan sonra gelelim doping ve şikeye. Japonlar bizde doping olmaz demişler. Sebebini yasalarda olmadığını anlayışta olduğunu belirtmişler. Japonlar neden ikinci kez kazandı anladınız mı beyler ve hanımlar. Şike ve doping bizim yüzümüzü kızartan tarafımız. İleri ülkeler bunu da görürler anladınız mı. Fanatik kafalar özellikle siyasi fanatiklerin bunu anlaması mümkün değil.

Olimpiyatlar birtakım insanların para kazanacağım diye el ovuşturduğu yerde değildir. Bir koyup on alacaksın. Yesinler seni. Merak etmeyin tokadı birlikte yedik. Olimpiyatlar amatör ruhu temsil eder. Tacirliği temsil etmez. Tacirce düşünenlere bir ders olsun.

Bir gazete başlık atmış. “Çapulcuların zaferi”. Başlığı gördüm ve PEEESSS be dedim. Kuldan utanmadıklarını ispatladılar da  Allah(c.c) tanda mı korkmuyorlar. Mahşerde bunun hesabını onlardan Allah soracak unutmasınlar.

Son söz mü. Her konuda bilinçlenen ve spor bilincini de almış bir Türkiye’de düzenlenecek bir Olimpiyat benim ve ülkemin gururu olacaktır. Saygılar.

www.selcukefendi.com  sayfasında yayınlanmıştır..

 
Toplam blog
: 81
: 1191
Kayıt tarihi
: 13.02.11
 
 

Ben kimim? Ben 55 yaşında hekimlik sanatını icra eden bir kişiyim. Adım Selçuk Şensöz. Bugün için..