Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınları esir etmenin yolları 2

Kadınları esir etmenin yolları 2
 

Kadının sana bu şekilde bakmaya başladığında... Artık rahatlayabilirsin. Çünkü artık aşk oyununu sen kazanmaya başladın.


Kadınları esir edebilmek, biz erkekleri esir etmek kadar kolay olmasa da... Elbet vardır bunun da münasip yolları!... Bu yolları merak edenler için, işte size o yolların devamı...

6 - Hiçbir kadın, ona kadınlığını, özel bir kadın olduğunu hissettirebilen bir adama, kolay kolay hayır diyemez. Eğer kadınına gerçekten kendisinin ne kadar özel, ne kadar değerli olduğunu hissettirebilirsen; kadının da sana o kadar bağlı, o kadar senin esirin olur. Asla bundan bir şüphen olmasın arkadaşım.

7 - Onu yargılama: Her insan gibi kadınlar da, yargılanmaktan hiç hoşlanmaz; hatta nefret ederler. Esirin olmasını istediğin bir kadını!, asla yargılama. Eğer illa da birini yargılaman gerekiyorsa, geç aynanın karşısına... Hakim de sen ol, savcı da... Kendini dilediğin kadar yargıla. Ama bu durumu, asla kadınına uygulama.

8 - Gezdirebildiğin kadar gezdir, şaşırtabildiğin kadar şaşırt kadınını... Nereyi dilerse, oraya götür sevdiğini... Bu konuda yapılmış bilimsel bir araştırma var mıdır bilemem ama... Gözlemlerim, hayat deneyimlerim ve insanı anlama çabam bana diyor ki: " Kadınlar gezmeyi erkeklerden çok daha fazla sever!" Eğer iç sesim beni yanıltmıyorsa, sevgilini gezdirebildiğin kadar gezdir, dolaştırabildiğin kadar dolaştır derim sana.

9 - Her gün ona Dünyanın başka bir dilinde " Seni seviyorum. " diyerek güne başla... Biraz Türkçe, biraz İngilizce, az buçuk da kuş dili bilen bir adam olarak! sana yaptığım şu tavsiyeyi henüz hiçbir kadınım üzerinde deneyemedim ama... Eminim ki her kadın, her sabah uyanıp, ona Dünya'nın bir başka dilinde " Seni seviyorum. "  diyebilen bir adama, bayılır. Ve böyle bir adamın, söylediği olumsuz sözleri anında hafıza kayıtlarından çıkarmaya da kendiliğinden gönüllü olur.

Kadının hafıza kayıtlarını asla yabana atma haaa!... Yoksa, kadının o kayıtlar yüzünden ipini çektiğinde! o kayıtlar, hatırladığın son kayıtlar olur!

10 - Haaa, bi de, unutmadan... Kadınlar kendilerine hediye alınmasından da çok hoşlanır. Hediyeyi sadece maddi değeriyle ölçenleri de olsa da... Her kadın, kendisine beklenmedik anlarda süpriz hediyeler alan adamlara bayılır. En azından, benim tanıdıklarım öyleydi!... Gerisini, işin doğrusunu, benim güzel kadınlarıma sormak lazım aslında!... Onlar bunu benden çok daha iyi bilir.

Ben, " Erkekleri esir etmenin yolları " nı yazmaya başladığımda, kadınların, keyiften ağızları kulaklarına varmaktaydı! Bu yazı dizisi bittiğinde, bakalım kadınlara karşı benim can güvenliğimi hangi babayiğit, hangi aslan parçası sağlayacak? Yaşıycaz ve görücez.

Bana her ne hal olursa olsun... Kazanan hep kadın - erkek ilişkileri olsun. Bu yazıları espirili bir dille yazmaya çalışsam da, varmaya çalıştığım yer, kesinlikle daha mutlu adamların, daha çok anlaşılan, daha çok sevilen kadınların olduğu yerdir.

" Neresiymiş bakalım o yer? Hadi söyle de, biz de bilelim... " diye soracak olursanız eğer bana... Ben de bilmiyorum neresi olduğunu diyebilirim; ancak size... Ama hep birlikte arıyoruz ya işte. Bu yolda çaba gösterebilmek bile, hepimizi alır, bambaşka yerlere götürür bence.

Not: Yazıda kullanılan görsel www.galeriuludagsozluk.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..