Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Kapanmış yaralar açılınca,acılar yeniden başlar

Kapanmış yaralar açılınca,acılar yeniden başlar
 

Sen hep vefalıyım derdin,hiç gelmedi ne bir mesajın ne de sesin


Sen giderken, mevsim bahardı,

Aylar Nisan, vakit ise akşamdı,

Saymadım, bilmem kaç yıl oldu,

Hasret kokuyor buram, buram.

Hani sen hep, vefalıyım derdin,

Ne bir mesajın, ne de sesin,

Dert, çilen varsa bana gönder, 

Ahde vefa benim olsun…

****

Senden sonra hiç gelmedi bahar,

Kış oldu üstüme yağıyor karlar,

Hep ayaz , zemheri soğuklar,

Beyazlara büründü saçlar,

Hani sen hep, vefalıyım derdin,

Ne bir mektubun, ne de telin,

Hüznün varsa, bana gönder,

Ahde vefa benim olsun...

****

Vakit geç, tutmuyor ellerim,

Takatsiz kalmış dizlerim,

Belki bu gün, belki yarın,

Bu cihandan göç ederim,

Hani sen, hep vefalıyım derdin,

Ne bir selamın, ne de haberin,

Acıların varsa, bana gönder,

Ahde vefa benim olsun...

****

Eğer geleceksen, bir iğne al,

Biraz sargı bezi, birazda iplik,

Sana son bir arzum olacak,

Açılıp dağılan, yaralarımı sen dik,

Hani sen, hep vefalıyım derdin,

Ne bir dileğin, ne de temennin,

Varsa gam, kederin bana gönder,

Ahde vefa benim olsun...

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..