Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Marka olmuşum; haberim yok!..

Marka olmuşum; haberim yok!..
 

Geleneksel Anneler Günü toplantımız aklımda, yazdım, yazacağım derken çarşamba oldu. Bir telaş açtım  blog ana sayfasını, yazarlar kısmını tıklayıp “derinmavi” yazdım, açıldı, o da ne rengim kırmızıya dönmüş! Kırmızı kazaklıydı resmim ama bu kadar da kırmızı değildi. Bir değişiklik yapmamıştım resmimde ama yapmıştım da “pır pır” larımdan ben mi unutmuştum? Değilmiş. Değişiklik yapmamışım; ben değilmişim.

Açtım sayfasını, kişisel bilgilerine bakınca mitoz bölünmeye uğramışım gibi hissettim kendimi. Meslek aynı, cinsiyet aynı, cümleyi bitiriş rengi bile aynı!  "Pes" dedim tabi.

İsim derseniz çok(!) farklı:  Derin Mavi. İnsan en azından öz Derin Mavi, hakiki, olmadı “En hakiki Derin Mavi” yazar, değil mi? (Yukarda bir yerlerde DeRİNMaVi diye çıkıyor, harfleri böyle kullanan biri vardı ama, kadın değildi)

Kayıt tarihi: 25.04.2012 ve iki hafta sonra; 9 mayısda üç yazı yazmış, üçü de aynı gün yayında. Biraz tuhaf değil mi sizce de?

Diyeceğim o ki; taklitlerim çıktığına göre, marka olmuşum. :)  Ne derler; taklit aslını yüceltirmiş. Yine de taklitlerimden sakınınız.

Sevgi ve saygılarımla; derin ve mavi.

 

 

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..