Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
Astroloji
Okunma Sayısı
5464
 

Matematiksel kıyamet: Akrep erkeği & Koç kadını 2

Matematiksel kıyamet: Akrep erkeği & Koç kadını 2
 

Akrep erkeği:Hadi yavrum vazgeç inadından kıyamam sana Koç kadını: "Donarım da vazgeçmem inadımdan


Matematiksel kıyamet: Akrep erkeği & Koç kadını 2 

Nerde kalmıştık güzel okuyucum? Haaaaaa! hatırladım. Dün ilkini bitirdiğim yazıda kalmıştık! Öyleyse buyrun hiç beklemeden sallamaya pardon! pardon! Yazmaya devam edelim. 

"Bir akrep erkeğiyle bir koç kadınının uyumlu ve doyumlu bir ilişki kurup yürüttüğü gün matematiksel kıyametin koptuğu gündür.""demiştim. Aynen öyle. Klasik ve koyu bir akrep erkeği olan benim, hayatımda en sevdiğim, en samimi olduğum, en uzun sohbetleri edip, en çok dert alıp verdiğim 2. arkadaşım olan, hatta hayran da olduğum bir koç kadınıyla sadece bir akşam yemeğe çıkabildik biz.. Bir daha çıkmadık. Ama ömürlük dost olduk onunla. hala da dostuz; hem de ölene kadar. 

Koç kadını benim yanımda, yani klasik bir akrebin yanında, affedilmez! bir hata işledi çünkü. Masaya garsonu çağırdı. Bu da yetmezmiş gibi garsondan hesabı istedi. Bir de utanmadan! hesabı ödemeye teşebbüs! etti. Bak! Bak! Bak! Şu densize bak hele! Benim masama oturup; bir de hesap ödeyeceksin haaaa! Sen misin hesap ödemeye kalkan? Aradan geçen 10 yılda bir daha onunla yemeğe memeğe çıkmadım ben. O da yaptığı kusuru onu İngiltere'ye uğurladığım son gece öğrendi. Belki de yarım saat güldük birlikte katıla bayıla! 

Akrep erkeği güçlü, zeki, kişilikli, sofistike bir kadın ister bir ömür boyu. Aynı koç kadını gibi olsun gönül koyduğu. Ama dizinin dibinden ayrılmayacak kadar bağlı ve aşık olsun kadın ona sorgu sual etmeden. Yani koç olsun kadın hem de gözünün içine baksın koç gibi kadını onun. 

Koç kadını da "Erkeğim güçlü, kişilikli, karizmatik, zeki, duyarlı olsun. Yanında empati de yapsın; reiki de" der. Ama erkeğim de asla ve kat'a başka bir kadına bakmasın. Dizimin dibinden ayrılmasın. Ama ben de olabildiğine özgür olayım" diye bir imkansız ütopyanın peşinde harcayıp bitirir ömrünü. Halbu ki 1-2 küçük!!! kusurunu görmese akrebin; kanatlanıp uçar da koç kadını... Ah! o klasik inatçılığı olmasa! 

Neymiş efendim! Akrep maçoymuş! Evet kardeşim maçoyum. Kadınını sahiplenmek maçoluksa sapına kadar maçoyum ben. Karşımdaki dayanılmaz koç kadını bile olsa! Var mı itirazı olan? 

Kendisi de en az akrep erkeği kadar kıskanç olan koç kadını; akrebin kıskançlığına sabah akşam takarken kafayı; hiç hesaba almaz kendi çektirdiği kıskançlık azabını. 

Birbirini seven, hatta aşık olan iki insandan ilişki için, denge için bazen bir tarafın, bazen diğer tarafın "geri basması" vazgeçilmez bir şartken; ne akrep erkeği, ne koç kadını geri basar kahrolası inadı yüzünden... 

Koç kadını bolca para harcamaya ve dahi alışveriş yapmaya bayılırken; akrep erkeği gördükçe bunu kudurur sinirinden! 

O yüzden ben ve diğer akrep erkekleri de, zekasına ölüp bitsek de, seksapalitesine eriyip gitsek de mum misali koç kadınının; akrebin koç kadınından uzak durması seçeneklerin en hayırlısı olanıdır. Koç kadınına ağzımız sulanarak baksak da en nihayetinde olacağı matematiksel kıyametin kopmasıdır. Başka bir şey değil! 

Bu sebeptendir ki, akrep erkeğiyle koç kadını çok çok, hatta inanılmaz derecede iyi arkadaş olurlar. En özel sorunlarına, yaralarına merhem olurlar birbirlerinin. Hiç üşenmeden, yüksünmeden... Çok iyi, çok üst düzey, doyumsuz sohbetleri olur bu ikilinin. Entellektüel derinliği olan sanat, siyaset, felsefe sohbetlerinin tartışmasız en iyi paylaşımcısıdır bu muhteşem ikili.Amaaaa!... 

Kainatı titretecek kadar yüksek frekanslı sevişmelerin vazgeçilmez çiftleri olsalar da asla iyi sevgili, iyi aşık olamazlar dünya durdukça. Çünkü ikisi de asla yanaşmaz kainattan da büyük olan egolarını dipsiz uçurumlara yuvarlamaya!... 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Akrep erkekleriyle koç kadınları hmm bilmiyordum Cem Bey.Fikir sahibi oldum teşekkürler.Sevgiler.

Şennur Köseli 
 06.12.2011 13:23
Cevap :
Aaamaaaan! Kendi halimizde çiziktiriyoruz işte! Cemce sevgilerimle...  07.12.2011 12:02
 

Bir mola vermiştim çünkü çok yorulmuştum dergi sayfalarını hazırlarken hadi dedim 10 dakika arada bir göz atayım buralara. Vakit olsa daha seri okuyacağım ama takip ettiğim o kadar degerli arkadasım var ki burada bazen bir yazısını beğendiğim için tekrar okuduğum ve hatta 2. kere yorum yaptığım bile olmuş:))) Her neyse; ben o zaman su yönde şanslıyım koç kadını ama yükseleni balık kadını... Dolayısıyla dısarda kaplan evinde kuzu:) sevgiler

YEŞİM BUYURGAN 
 05.04.2011 16:12
Cevap :
hah! Ben de tam onu diyorum işte Yeşim hanım. Dışarda kaplan; evinizde kuzusunuz siz.Koç tarafınız dişarıda, iş hayatınızda, piyasada çelik zırh olurken bedeninize; Balık tarafınız sakin sularda yüzmenizi sağlıyor huzur dolu evinizde... Cemce sevgilerimle kalın.  05.04.2011 16:41
 

Diyecektim ki, "akrep kadınıyla ..." Ama birden eşimin doğum günü ve burcunu bil-e-mediğimi hatırladım. Çünkü annesine göre hıdrellez günü, babasına göre dokuz Haziran, nüfusta yazıldığına göre ise altı Ocak'ta doğmuştu:)

Gülistan Sinanoğlu 
 02.04.2011 13:04
Cevap :
Yazımın bir faydası oldu heralde size Gülüistan hanım! Yazımla ilgili paylaşımınız için teşekkür ederim size.  02.04.2011 13:15
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1349
Toplam yorum
: 3614
Toplam mesaj
: 73
Ort. okunma sayısı
: 1681
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster