Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Mekânı cennet olsun.

Mekânı cennet olsun.
 

Ben “Muz’a Elveda” diyecektim, olmadı. Ardından turizm sektöründeki çarpıklıklara işaret eden bir yazım olacaktı, maalesef o da olmadı.

Dört günlük bayram tatilinin ardından kafamda şekillendirmiş olduğum iki yazı konusuydu bunlar.

Bayram tatilini Antalya’nın Alanya ilçesinde bir otelde geçirmiştik ve Pazartesi günü eve dönüp bavullarımızı yerleştirdiğimizde saat hayli geç olmuştu. Bilgisayarı bir göz atmak için açtım ve her zaman olduğu gibi blog sitesine şartlı refleks misali uzandım. Şüphesiz ki gördüğüm manzara pek hoş olmadı. Sayın Mustafa Mumcu’nun vefatına dair yazılar gözüme ilişince içimde bir erime başladı. Kendisi ile blog ortamından tanışıyorduk. Yazılarını takip ettiğim bir yazarımızdı. İki buçuk senelik blog macerası içerisinde ismi zihnime kazınan yazarlardan oldu Sayın Mumcu.

Kendisini şahsen tanımasam da vefatından dolayı “etkilenmedim” dersem yalan olur.

Mekânı cennet olsun.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..