Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '13

 
Kategori
Aile
 

Normal ol bi

Normal ol bi
 

Şehir dışında okuyan oğlum arıyor.

Daha doğrusu ödemli arıyor.

Daha henüz normal aradığına şahit olmadım.

Bana gelince hiç dakikası olmaz.

Hal hatır faslından sonra bu hafta geliyor musun diye sordum.

Belli değil dedi. Geçen haftadan bana tavırlı trip atıyor.

Gelmediğin iyi oldu dedim.

Ona göre plan yapacağım.

Geleyim bari

İyi gel bari.

Doğum gününü de kutlarız.

Ne hediye aldın bana.

Hediye mi? Doğum günü yapıyorum neyine yetmiyor ki?

Hangi barı kapattın diye dalga geçiyor.

Bar yetmez bar-restoran kapattım sana.

Cidden ne hediye aldın.

Tütün kolonyası aldım.

Ya anne normal ol bir ya.

Sende neden diğer anneler gibi normal bir anne değilsin?

Babana diyorum da laf dinlemiyor ki?

Babam ne alaka?

Şunlara bir normal anne bul diyorum.

Güya erkek çocukları annecidir.

Bizimkiler resmen babacı.

Meğerse beyefendi parfüm istiyormuş.15 dakikadan fazla parfüm için didiştik.

İnatcı yönü bana çekmiş.

Sen dedim anneler günü için bana ne aldın?

Ben anneymişim. Bana her gün anneler günüymüş.

Bu çocuk edebiyat okuyor ve bana sürekli edebiyat yaparak kurtarmaya çalışıyor.

Normal anne nasıl olunur? Bilenler bilmeyenlere söylesin bende bilmek istiyorum.

Şu an yolda geliyor ve cidden evdeki tütün kolonyasını hediye paketi yaptım ve yemekten sonra vermeyi düşünüyorum.

Ve biliyorum ki bu gece çok eğleneceğiz.

Normal anne olmamayı seviyorum.

Ve biliyorum ki oğullarımda beni böyle seviyor.

hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..