Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '16

 
Kategori
Güncel
 

Savaşa hayır

Savaşa hayır
 

SAVAŞA HAYIR

21. yüzyılda

Hala daha savaş çığlıkları

Duymak istemiyorum

İstemiyorum

İstemiyorum

İs te mi yo rum

Ne diyor Tanrı Kuranda

“Bir insan öldüren

Bütün insanlığı öldürmüş gibidir

Bir insanı yaşatan

Bütün insanlığı yaşatmış gibidir”

Ben buna inanıyor

Buna bağlanıyorum

Bize saldırılmadan

Bize dokunulmadan

Ortadoğu bataklığına saplanmak

Felaketimiz olur

Binlerce çocuğumuz

Can verir bu bataklıkta

Yazık olmayacak mı o çocuklara

Yazık olmayacak mı o annelere

Yazık olmayacak mı o babalara

Yazık olmayacak mı ha

Yazık olmayacak mı sizce de

Size söylüyorum

Sayın Cumhurbaşkanı

Size söylüyorum

Sayın Başbakan

Sizlere söylüyorum

Hükümet erkânı

Sizlere söylüyorum

Devlet sorumluları

Duyun beni duyun

Ve düşünün bir kere

Bu işin barış yönünü

Neden düşünmüyoruz deyin

Tanrıyı dinleyin

Tanrıyı dinleyin

Tanrıyı dinleyin

Gerçek iman sahipliği budur

Bunu iyi bilin

Sizin göreviniz

Bizleri her şeye karşın yaşatmaktır

Bizleri güvende tutmaktır

Bizleri sevgiyle büyütmektir

Bizleri statüye bağlamaktır

Bizlerin

Kendimizi özgürce ifade etmemize

Olanak tanımaktır

Ben ısrarla söylüyorum işte

Her savaş nedeninden önce

Mutlaka ve mutlaka

Barış arayışları yapmak gerekir

Hem de sonuna kadar

Hem de sonuna kadar anladınız mı beni

Savaş kolay iş değil

Öyle kafanızın estiği zaman

Savaş açamazsınız canlarım

Savaş demek

Felaket demektir bunu unutmayın

Barış için her şey yapıldıktan sonra dahi

Son kez olsun bir kez daha arayış gerekir

Acaba başka yol yomuydu diye

Savaşa hayır

Savaşa hayır

Savaşa hayır

Hayır, hayır, hayır

Sevgilerimi sunuyorum

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..