Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sınırsız Sevdim Gökyüzünü

Sınırsız Sevdim Gökyüzünü
 

Alıntıdır


Bugün sözlüğümü açmadım, parmağımı gezdirmedim sayfalarında... Gözlerimi kapattım ve dünyanın ve insanlığın en çok neye ihtiyacı olduğunu düşündüm. Günlerden salı ve şiirli günler olsun, dedim. En güzel *Özgürlük *şiirini seçtim.

Okuyun haydi Nuri Can'dan;

ÖZGÜRLÜK DÜŞÜ

Sınırsız sevdim gökyüzünü
sevemedim tutsaklığı bi-türlü

Güvercinleri
mavi
göklerde
sevdim
beyaz beyaz uçarken

Çiçekleri
yeşil
dallarda
derdim
nazlı nazlı açarken

Oldum olası
ne bir saksım olsun istedim
ne bir kafesim
isterdimki,
sevdalı bir rüzgar olsun
yaprakları okşasın sesim

İsterdim ki,
yeryüzü çiçeklerin
gökyüzü güvercinlerin olsun
güneşin okşadığı her yer
özgürlük koksun

Ve şiirler
en güzel sevgilim olsun ...

Nuri Can
(Erzincan'da doğmuş sanatçı: şair, ressam, yazar, müzisyen... Önce İstanbul'a göç etmiş, sonra Hollanda'ya. Sanatın her dalında birçok ödülleri var.


"Sanatsal sürece dönüşebilecek çok şey olduğunu ve çok zengin bir dış dünyanın araştıran ve soruşturan bir iç dünya ile buluşmasının sanatı ve hayatı anlamlı kıldığını düşünüyorum. Çünkü sanat insanın duygu tarafıdır. Estetik, ince ve güzel tarafıdır. Ben insanların, ancak sanatla güzel ve engin düşüncelere erişebileceğine inanırım."diyor Nuri Can.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..