Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
Spor
 

Umudun bittiği an şut ve GOOOOL!

Umudun bittiği an şut ve GOOOOL!
 

Sevinç çığlıkları atarak izlediğimiz güzel futbol, ikinci yarıda Edu'nun bireysel hatası yüzünden yediğimiz iki şanssız golle mateme dönüştü ve takım gittikçe dağıldı. Hadi yenemedik bari 2-1 bitse maç derken 85. dakikada hiç kimsenin beklemediği bir anda, öyle bir şut geldi ki, gol olduğuna inanamadım, maçı anlatan spiker bile inanamadı. Çünkü mesafe çok uzaktı ve ceza sahası doluydu.

Bu yılın yeni doğan güneşi nam-ı diğer "obez kedi" Deivid önemli maçların kilit adamı olmaya devam ediyor ve böylece vatandaşı Edu'yu, teknik direktör Zico'yu,tüm takımı ve hatta beni bile kurtardı. Ne umutlar vermiştim ben de buradaki Fenerli arkadaşlarıma. Ne yazarım, nasıl yazarım, diyordum,yenseydik yazımın başlığı bile hazırdı. Şimdiki başlık olmayacaktı tabi ki...Sonsuz teşekkürler Deivid! Teşekkürler kaptan Alex,teşekkürler Roberto ve diğerleri!

Maçın ilk yarısında ilk dakikalarda çok güzel başladı Fenerbahçe. Henüz ikinci dakikada kaleyi yokladılar,olmadı. 9. dakikada kaptan Alex olmayacak golü kafa vuruşuyla oldurdu. Havalara uçtum, skor lehimize ve önde olunca zaman da geçmek bilmiyor, 45. dakikayı iple çektim. Topla oynama yüzdesi çok olmasına rağmen CSK Moskova'nın tehlikeli pozisyonu olmadı. (Şu anda diğer rakibimiz İnter PSV Eindhooven'e karşı penaltı atışı kullanıyor. Gol oldu ve bu bizim için sevindirici.)

İkinci yarı yine güzel oynadık.Taa ki Edu'nun kendine aşırı güveni sonucu geriye kaleciye top atmasına kadar. Volkan sahip olamadı ve boş kaleye gitti. Yine Edu birkaç dakika sonra penaltıya neden oldu. Oyundan iyice koptu ve çıkarılması için Zico'ya istekte bulundu. Maçın yedekleri iyydi. Hiç oynamayan Gökhan Gönül Zico'nun gizli silahıydı. Kimseye izlettirmedi onu şimdiye dek. Hiç uyumsuzluk göstermedi. İnter maçında Vederson'u öyle oynatmıştı. Genel olarak sırıtan bir oyuncu yoktu, Kezman'dan başka. Gol atamayacağını anlayınca Kezman hep geride oynadı ve savunmaya yardım etti. Daha ne kadar korunacak, kollanacak bilmem ki!

CSK Moskova'nın son şansı ve kendi liginde de iddiası kalmadığı için sürekli hücum ettiler ve çok süratli oynadılar. Benim ilk kura çekildiğinde en çok çekindiğim takımdı ve kolay atlattık. Şimdi diğer maç devam ediyor,onun sonucu da bizi ilgilendiriyor. İnter'in yenmesi durumunda biz öne geçeriz. Bu yıl Avrupa'da umutluyuz. Ayrıca bugün Moskova'da dünyada ilk olan bir etkinlik başlatıldı. 14 Türk 14 Rus atlet Moskova'dan başlayan ve İstanbul'da bitecek olan 3500 Km.lik maratonu koşmaya başladılar. Fenerbahçem ilkleri yapmaya devam ediyor ve siz de bizi izlemeye devam edin.

Hepinize iyi geceler-tatlı rüyalar! Sevgilerimle!

Resim alıntıdır:
http://www.fenerbahce.com/
 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..