Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

“Arkam kuvvetli benim arkadaş!..”

“Arkam kuvvetli benim arkadaş!..”
 

Haber malum… Artık herkes biliyor. ABD bile öğrendi olanları ve insani yardım taşıyan iki bürokratını konuyu araştırması için o mahalleye gönderdi.

Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok’un zabıtaları ellerinde çivili sopalarla bir vatandaşı içki sattığı için dövdüler. Her ne kadar belediye başkanı, “Zabıtanın, tekel bayie çivili sopa almak için girdiğini ve tekel bayiin çivili sopasını satmak istememesi nedeniyle arbede çıktığını…” vs vs söylemiş olsa da… Zabıtalar görevlerini yerine getirmişler, Keçiören’deki bu kendini bilmez esnafı içki satarak günaha girmekten kurtarmışlardır.

Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok bu olaydan sonra çok eleştirildi. ABD’nin bile inceleme gereği duyduğu bu “günahsızlaştırma operasyonu” herkesin tepkisini çekti.

Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok’tan, “Vatandaşın vergilerinden maaşını alan bu belediye görevlilerinden işledikleri suçun hesabı sorulacaktır” diye açıklama yapması beklenirken… O “günahsızlaştırma timi”ne sahip çıktı.

Bugünkü gazetelerde okuduk… Dün de Aksa Camii’nde Cuma namazına gidip, Sayın Başbakan ile birlikte namaz kılıp, birlikte fotoğraf çektirmiş. Namaz çıkışında malum olayı soranlara da, “İkide bir temcit pilavı gibi bu olayın gündeme getirilmesini anlamıyorum” diye fırçalamış.

Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok’un Cuma namazında Başbakan’la çektirdiği bu fotoğraf nasıl okunur?..

“Ey bürokrasi… Ey ilgili ilgisiz herkes… Ben zabıtamın ve zabıtamın uygulamalarının arkasındayım. Görüyorsunuz, Sayın Başbakan da benimle birlikte. Durmak yok, yola devam!..”

Sayın Başbakan, Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok’un arkasında mıdır, değil midir bilemeyiz. Bilmemizin de imkanı yok. Ancak Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok’un “Başbakan beni destekliyor. Yaptıklarımdan rahatsız değil” mesajını cümle aleme vermek için bu fotoğrafı çektirdiğini de, siyasetten azıcık da olsa anlayan herkes bilir.

.....diye düşünüyoruz.

 
Toplam blog
: 118
: 1658
Kayıt tarihi
: 20.06.06
 
 

70'li yılların sonlarına doğru (1977 veya 1978... Belki de 1979...) tüm zamanların efsane dergisi..