Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

"Aşk tutulması"

"Aşk tutulması"
 

Film türü: Komedi, Aşk

Yönetmen: Murat Şeker

Senaryo: Murat Şeker, Selami Genli

Oyuncular: Tolgahan Sayışman, Fahriye Evcen, Ali Erkazan, Tim Seyfi, Suzan Aksoy, Yasemin

Öztürk, Murat Akkoyunlu

Yapım yılı: 2008


Takımına duyduğun aşk'ı ve sadakati bir kadına gösterebilir misin?

Fanatik bir Fenerbahçe taraftarı olan Uğur, 30 yaşlarında gayet sakin bir kişiliği varken söz konusu futbol olduğunda bambaşka bir adam olmaktadır. Mahallenin abisi, tribünün delisi, totemlerin mucidi, kızların gözdesi, annesinin bi tanesi, ilacın mümessili güler yüzlü, yakışıklı genç bir adam...

Pınar 25 yaşında, güzeller güzeli annesinin incisi, kariyer sevdalısı, astım hastası aslında biraz da çeker aşk acısı...
Trafik kazası sonusu tesadüfen tanışan Pınar ile Uğur'un hayatlarında köklü değişiklikler olacaktır. Eski türk filmleri tadında, sıkılmadan tebessümle seyredeğiniz bir film. Bazı sahneler müzik eşliğinde seyredilesi görsel bir şölen. "Valla ben çok beğendim. Film çıkışı o şarkıyı mırıldamadan edemedim" .

"Ah kalbim ben senden çok çektim... Söyle nedir bu halin?

Olmaz ki, böyle çarpılmaz ki, çıldırmışsın sanki...

Valla sen delisin, delisin..."


İki gönül birleşince aşk olur. Çekemeyenler hırsından yanar kül olur.

Uğur gönlünü bölmüş ikiye, biri Pınar'a biri Futbol'a

İki aşk arasında geçmez hayat, seçmezsen birini olursun nakaut.

Annesiyle, babasıyla, iyisiyle, kötüsüyle, esnafıyla, kankasıyla, acısıyla, tatlısıyla, romantizmin komedisi ailenizin filmi.

İyi seyirler efendim...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..