Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

"Blog Ödülleri 2010"da yine finalistim

"Blog Ödülleri 2010"da yine finalistim
 

Değerli dostlar, geçen sene olduğu gibi bu yıl da “Blog Ödülleri” organizasyonunda “Kişisel Bloglar” kategorisinde finale kalmış bulunmaktayım. Değerli desteklerinizi rica ederim.

Geçen sene, Milliyet Blog üyeleri içinde sadece ben finallerde oylamalara katılmış idim. Bu yıl, bugün yayınladığı yazısında sevinerek görmekteyim ki sevgili kardeşimiz Emre Tekin de iki farklı kategoride finalist. Kendisine başarılar diliyorum.

Bana oy ve destek vermek isteyen değerli dostlarımız, aşağıdaki linke tıklayarak bu işlemi gerçekleştirebilirler.

http://2010.blogodulleri.com/frame/show/aydin-lik-ve-sevinc-e-dair-531

Ayrıca görüş ve bilgi alışverişinde bulunmak isteyen dostlarımız için elektronik posta adresim sevinc35.5@hotmail.com şeklinde.

Şimdiden teşekkürler ediyorum.

Sağlıcakla kalınız.

Aydın Sevinç/İzmir

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..