Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Kitap
 

"Evlilikte hukuksal ilişkiler" kitabım yayınlandı!

"Evlilikte hukuksal ilişkiler" kitabım yayınlandı!
 

2009 BASKI - ADALET YAYINEVİ


Evlilik ile ilgili yazdığım bloklara, okurlardan: "Evlilik dışı doğan çocuğuma soyadımı vermek istiyorum, İngilterede evlenmek için hangi belgeler gerekli? 5 yıldır nişanlıyız artık evlenebilir miyiz? v.s" o kadar çok soru aldım ki, bunları tek tek yanıtlamak yerine herkes için, artık bunları kitap haline getirmeliyim diye düşündüm.

Malum ya; ülkemizde 15 milyonu aşkın evli çift bulunmaktadır. Her yıl yaklaşık 500 bin çift evlilikle tanışmakta ve yeni bir hayat kurmaktadırlar. Bunun üç katı insanımız evlilik planları yapmaktadır. Dolayısıyla böyle bir eserin anlaşılır biçimde kaleme alınmasının en az 30 milyon insana faydalı olabileceğini düşündüm.

Bu şekilde ortaya çıktı "Sözden sonsuza- EVLİLİKTE HUKUKSAL İLİŞKİLER"

Sağolsunlar "Adalet Yayınevi" yayınlama teklifinde bulundu. Biz de kabul ettik seve seve...

Adalet Yayınevi 2009 baskı olarak basıldı ve piyasaya çıktı. Eğitim düzeyi ne olursa olsun her kesin anlayabileceği dilde kaleme aldım. Umarım okurlarımın aklındaki sorulara yanıt bulmasına ve birilerinin de sorunlarını çözmeye yardımcı olur. Bu konuda ayrıntılı bilgi www.adaletyayinevi.com sitesinden edinilebilir.
Herkese sonsuz ve gerçek mutluluklar dilerim.

 
Toplam blog
: 45
: 2970
Kayıt tarihi
: 12.06.06
 
 

İstanbul Hukuk 1990 mezunu. Hukukçu. 1997 T.o.d.a.i yüksek lisans başlama yetkinliğine sahip.&n..