Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '08

 
Kategori
Haber
 

Akrep eğitimi

Akrep eğitimi
 

akrepcik


Haberi hatırlar mısınız?

Vietnam havayollarına ait bir uçağa giren 6 adet akrep yolcular arasında paniğe yol açmıştı.

Yolcuların yaşadıklarının nasıl bir duygu olduğunu benzer olayı defalarca yaşayan biri olarak anlıyorum. Farkında olmadan benzer olayı yüz binlerce insanın da yaşadığını biliyorum.

Aramızda debelenen akreplerden biriyle ilk karşılaştığımda, onlarla ilk karşılaşmada neler yapacağıma ilişkin eğitimi henüz almamıştım, küçüktüm. Isırsa panzehirim, ötesi panzehir kavramını oluşturacak düşüncem bile yoktu. Kaldı ki, çok duymama rağmen o güne kadar akrep kelimesini de hiç cümlede kullanmamıştım. Ne mene bir yaratıktır kafamda hiç canlandıramıyordum.

Öyle ya, nasıl ürerler; yumurta mı, doğum mu ? Nasıl beslenirler; et mi, ot mu? Ne giyerler; tshirt mü, kot mu? Traş olurlar mı? Oluyorlarsa ne sıklıkla? Sosyal hayatları nasıl? Nasıl dostluk kuruyorlar? Dostlarını da soktukları oluyor mu?

Tavsiye benden; Akreplerin dostu olmaz. Akrebin yoğun olduğu yerlerde, dikkatli olmakta yarar getirmez, en iyisi panzehirle dolaşmaktır.

Ama akrep zor bir yaratıktır, yaranamazsın, hiçbir zaman dilimi gözetmeksizin uçağa da girer “dost meclisine” de.

Akrep izlermiş.

Akrep hep büyükmüş.

Akrep varmış.

Akrep akrepmiş.

Akrebin en iyi ilacı insanmış. İnsan düşünürmüş. İnsan seçermiş. İnsan geçermiş.

Akrepleri seç….

Hadi konuşmayalım

 
Toplam blog
: 340
: 1591
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Basınla ilgili bir kuruluşda çalışmaktayım. Uzun yıllar basınla ilgili konularda danışmanlık yapt..