Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk herşeyi affeder mi ? ( Bir takım Şeyleri)...

Aşk herşeyi affeder mi ? ( Bir takım Şeyleri)...
 

Aşk her şeyi affeder mi ‘ bu kişiye göre değişir. Şayet kendinizi onun kölesi gibi görüyorsanız affedebilir yok kölelik devri kapandı diyorsanız “ Ben Tanrı değilim affetmem ” diyebilirsiniz.

İçinde bulunduğumuz kalabalık bir grupta evlilik kurumu masaya yatırıldı v arkadaşların engin fikirlerini sizlerle paylaşmak istedim.
Hangi durumlarda eşinizi aldatabilirmişsiniz inceleyelim;

Kadın kendini ev işlerine kaptırırsa,

Akşam kocasını geceden kalma eşofmanlarla ve topuğu kaymış çoraplarıyla karşılarsa,

İçki sofrası kurup kocasıyla birlikte içmezse,

Her akşam yüzünü asıp vıdı vıdı ederse,

Sürekli kıskançlık krizlerine girip kullandığınız parfümü bile olay haline getirirse

Annesini sık sık özlerse

Hafta sonları piknik-mangal keyfine eşlik etmezse

Cinsel açıdan tatminsizlik varsa vs vs vs........


Buna benzer birçok madde daha saydılar ama unuttum ya da unutmak istiyorum
Aldatmak için nasıl bu kadar güzel bahaneler üretiyorlar akıllara ziyan!

Hangi durumlarda boşanılır konusu da ele alındı aşağı yukarı aldatmayla ilgili aynı maddelerdi. Konu uzadıkça uzadı dağıldıkça dağıldı son olarak yanlış seçimler yapıldığı ve eşlerle beklentiler üzerine açık açık konuşulamadığı dile getirildi.

Peki, bu beni ikna etti mi?

Etmedi tabii Aşk üzerine konuşulacak çok şeyler var

Bence Aşk her şeyi affeder, tamam bana katılmayanlar olabilir, Aşk devam

Ettiği sürece affedilebilir, insan sevmediği, Aşık olmadığı biriyle hiçbir şeyini paylaşmak istemez

Bu sevmediğimiz yemeği yemiyorz bunu gibi, ve erkeklerin çoğu

Hergün kuru fasülye pilav yenmez görüşünde haaaaaa!!!!!.......

Madem öyle HANIMLAR DİKKAT! Bizde o kuru pilavın yanında

Salata, cacık, piyaz , meze vs vs vs hazırlığını yapar servisimizi yaparız eşimize veya

Sevgilimize, siz ne demek istediğimi çok iyi anladınız

Yani kışkırtıcı kıyafetler giyin, striptiz yapın vs vs vs başka bir zaman

Daha değişik şeyler sunun ki birlikte olmak için can atsın,

Aşkınızı daha da alevlendirin, değiştirin artık kendinizi bakın kendinize

Sonra kara kara oturup düşünmeyin “ Neden aldatılıyorum “ diye

Eğriyi doğruyu kendininze sorun, tamam affedilir

Fakat bir gecelik kaçamaksa, amaaaa , eğer gönülden bağlanmışsa en zoru da bu zaten

Amaaaaa erkeğin hevesi geçip gönlünü hoş ettikten sonra mutlaka ama

Mutlaka dönüp dolaşacağı yer sizin yanınızdır, artık pişmanlık ağır basmakta, heleki ortada birde çocuk varsa

Dönebilir, tabii garantisi yok bunlar benim görüşüm…..

BENCE AŞK BİR TAKIM ŞEYLERİ AFFEDERRRRRR……

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..