Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Babalar Günü

Babalar Günü
 

baba tavşancık,


Merhaba;

Genelde hafta sonları bir şeylerden konuşmamayı tercih etmeme rağmen bu günün özelliği nedeniyle Babaları unutamazdım.

Dikkat ettiyseniz Milli ve Dini günlerin dışındaki sosyal kopya kutlamaları pek sevmiyorum. Pek çok açıdan bana gereksiz geliyor. Kişileri ne kadar sevdiğimizi, düşündüğümüzü, onlarsız hayatın pek yavan olacağını bildiğimizi göstermek, karınca kararınca gönlünü almak için ille de bir gün mü lazım?

Aklıma estiğinde bir çikolata, bir öpücük, içten söylenen “seni seviyorum, iyi ki varsınız” bir tane papatya bu işlevi görmez mi sanıyorsunuz? Ya da daha mı az kıymetli olur gözünde? Elini, yanağını öpebileceğim, elimde bir demet çiçekle kapısını çalacağım?

ya hiç kimsemiz yoksa?

Ben uzun zaman önce bu gibi günlere ait programları kaldırdım. Ama, ya çocuklar .…Sosyal hayatlarında bir renk, bir sohbet aracı olduğu için, belli bir yaşa kadar onlara karışmamak yanlısıyım. Ama yine de bazı yanlışlarını, gereksizliklerini anlatarak geleceği de hazırlamak gerek.

Neyse, insanın hayatındaki en önemli kişilere adanmış günleri de yok sayamayız değil mi?

Tüm Babalar, baba adayları, geleceğin babaları; hepinize rahat, huzur ve sağlıkla, kendi özgür dünyanızda, sevdiklerinizle geçireceğiniz nice mutlu günler dilerim.

Kutlayacak hiç kimsem yok ki demeyin. Sevginizi salın asumana, elbet bir bekleyeni vardır. Mutlaka aynı genden aynı kandan olmak gerekmez ki.

Sevgiyle kalın,

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..