Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Bin kere dedim size...

Bin kere dedim size...
 

Değerli Dostlar, okumuş olduğunuz bu yazı, naçizane bendenizin, bu platformda yayınlamış olduğu tam 1000’inci yazıdır.

Milliyet Blog yazarlığına kabul edilişimin üzerinden dört seneye yakın bir zaman geçti. Tam tarihi: 09.06.2006

Şu ana kadar tam 999 adet blog yayınlamışım. Bu bloglar ortalama 1265’er defa okunmuş. Ve toplam 2124 yorum almış.

Bu dört sene ve bin yazılık süreç zarfında başımdan çok ama çok enteresan olaylar geçti. Bazıları çok hoş ve güzeldi. Bazıları sevimsiz, bazıları komik, bazıları acınası ya da düşündürücü…

Ama hep bana gurur verici.

Hatta daha dün o kadar enteresan bir olay yaşadım ki bunu ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım. Aslında ilerleyen günlerde yazacağım çok olay var da beklediğim şartlar da var bunları yazmak için. Bu nedenle yazmıyorum şimdilik.

Kalpten diliyor ve umuyorum ki bu gayretimiz ve çabamız daha çok uzun yıllar devam eder. Daha ne binler, ne on binler deviririz.

Hepinize selam ediyor, hürmet ve saygılarımı sunuyorum. Ve 1000’inci yazının şerefine, eğer kabul ederseniz, Üç Hürel’lerin çok ama çok sevdiğim bir şarkısını önce sözleriyle ve altta da videosuyla, bire bin katılmış sevgilerimi üzerine ekleyip sizlere yolluyorum.

İyi ki varsınız...

Ve hep var olunuz…

“<ı>Aşkın şarabından bilmeden içtim

Sevda yolundan bilmeden geçtim

Aşkın bir alevmiş yar yar; bir ateş parçası

Bilmeden gönlümü ateşe verdim.

Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş

Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş

Şarabı zehirmiş içtikçe öldüm

Yolu hep uçurum düştükçe öldüm

Aşkın bir alevmiş yar yar; bir ateş parçası

Ateşe gönlümü yaktıkça öldüm

Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş

Bin defa ölüp de ölememekmiş."

Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş - Dinleyiniz

Not: “Blog Ödülleri 2010” organizasyonunda finalist olan bu blog için bana destek vermek isterseniz, oylama için aşağıdaki linki tıklayabilir, oy kullanabilirsiniz:

http://2010.blogodulleri.com/frame/show/aydin-lik-ve-sevinc-e-dair-531

Ayrıca görüş ve bilgi alışverişinde bulunmak isteyen dostlarımız için elektronik posta adresim sevinc35.5@hotmail.com şeklinde.

Şimdiden teşekkürler ediyorum.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..