Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Bırakmam lazım şu blog yazma işini :-)

Bırakmam lazım şu blog yazma işini :-)
 

Blog yazarlığının zararları da yok değil hani!
Çok değil, bir kaç ay sonra başlıyor yan etkileri!
Hadi itiraf edin?
MB sayfanızı sık kulanılanlar’ın en başına eklediniz değil mi?
Hani arada bir yoklamak ve vay beee demek için!
Ama, ya hayal kırıklığı yaşarsanız?
Kategori’mi değiştirseem, başlık mı?
Yok, yok umutsuzluğa düşmek için henüz erken!
Belki film falan izliyordur herkes!
Neyse biraz daha bekleyeyim.

Sahi benim çayım ne oldu yavvvv?
-Altı kaynadı demleyeyim mi?
Bekleyemem sallama çay olsun.
Dikkatim dağılsın!

-Bak televizyon da ne başladı?
Sesini kıs biraz, kafam karışıyor.
-Bu programı çok severdin hani?
Yok, yazarlığı daha çok seviyorum artık!
-Ama gözlerine yazııık.
Hadi ya, televizyonu güneş gözlüğüyle seyrediyorum sanki?

Hem burada yazarlık yapıyorum ben, boru mu?
Elektrikler kesilmeden kurtuluş yok bana!

Bir tık dese, sonrasında tıkır tıkır gitmesi işten bile değil!
Tavan yapacak, çok umutluyum.

Anaaa, nereye gitmiş ya bizim yazı?
Daha az önce ana sayfadaydı!
Editörden öneriler bölümünde olmasın sakın!
Olur mu olur!
Ama, nerdeee, taa beşinci sayfaya ittirmişler!
Bakıym durum nasıl?

"Bu blog şu ana kadar 5 kez görüntülenmiştir"

Allah bin bereket versin yani, ama oldu mu şimdi yaaa?

Saatlerce kafa yordum, hem de faydalı mesajlar içeriyordu, daha ne olsun?


Peki, hemen alttaki yazı neden iki saatte yüzlerce kez görüntülenmiş?
Yazarı nasıl da keyifle uyuyordur şimdi!
Oysa daha ben gözümü kırpmadım, vicdansızlar!
Baksana ne yazmış kız başıyla, hem o ne anlar’ki o konulardan?

Ama içim bir hoş oldu yaaa, iyi yazmış iyiii!

Ben de fotoğraf değiştirsem mi?

Ama yok yok!

En iyisi patlat bir şiir, vur kafayı yat!

Aynı sayıda okunacağı garanti nasıl olsa!

Dostlar alışverişte görsün!!!

blognot; Biraz abarttım mı ne:-)

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..