Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Fiş

Fiş
 

Ne demiştim: Bunlardan AKP de çok var, demiştim. Bu kez Çorumdan çıktı. Çorumlu, AKP karşıtı olanları, “kanı bozuk” olarak nitelendiriyor. Kan tahlili yaptırsınlar, diyor. Bu, bozuk kan, hangi gurup oluyor? Sıfır olanlar mı, negatif olanlar mı? A, olamaz, AKP de, A var. Rh de olmaz, Refahın R, si.. Neyse, bırakalım gırgırı da, esasa gelelim. Çorumlu tahlil yaptırmış mı? Kendisi hangi guruptan acaba. İnsan, leblebi yiyerek büyüyünce, böyle mi oluyor, çifte kavrulmuş. Kahraman Maraşlı, fişlerken, kan guruplarını da işleyecek mi? Bu fişlerde neler var, çok merak ediyorum. Bana göre şöyle olabilir;

Dini bütünlük ; ......İyi .............Orta…………Zayıf ................Hiç Yok................... Zındık

Namaz :................. 5 va....... ..Arada ............Cumaları .......Bayramlarda.......... Zındık

Oruç : ....................Tam......... Atlamalı .........Kandilde....... Hiç ...........................Zındık

İtaat : .....................Tam .........Eh................... Şaşabilir

Bağlılık : ...............Tam .........Zoraki..............Pamuk ipliği..............Bağsız

Hac : .....................Umre .......Ticari ..............Turistik

Kan Gurubu : .......A rh + Makbul olanı

Bu fişi doldurarak, hangi safta olduğunuzu tespit ede bilirsiniz.

Emekli, muvazzaf, askerler, artık teker, teker değil, beşer onar der dest edilip, içeri tıkılıyor. Böyle gider ise, yakında nöbet tutacak asker kalmayacak, Bülent Arınçı 3-5 nöbetine çağıracaklar. Zamanın birinde, Başbakanı sıkıştığı makam aracından kurtaran balyoz, ne mübarek bir aletmiş. Yedi düvelin yenemediği Türk Ordusunu, çil yavrusu gibi dağıttı. Bu balyozu, PKK olayında da kullansalar ya. S..tir çekenleri, harita çizenleri, vatanı bölenleri, eşkıya başının odası 12 cm küçüldü deyip, insanları molotof ile yakanları, Deniz Fenerini, Kurban kesme faillerini, çalanı, çırpanı, tırpanı, İnsanları açlığa, sefalete, perişanlığa mahkum edenleri, bu balyoz ile, hak ile, yeksan etseler ya.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..