Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Blog tartışmalarına bir katkı da benden!

Blog tartışmalarına bir katkı da benden!
 

Giiir!
Rahatsız etmedim ya müdürüm!
Yok yok, biliyorum her şeyi, otur şöyle.
Daha bir şey söylemedim ki ama!
Arkadaşların anlattı, ama üzgünüm yardımcı olamayacağım!
Sadece yarım gün efendim, bir buçuk da buradayım?
Peki ne yapacaksın, ne faydan olacak? Akşamı bekle, alırsın bir kilo baklava düşersin yola!
Ama müdürüm ilk olacak bu!
Benim çocuk doğduğunda askerdeydim ben!

Döndüğümde yürümeye başlamıştı uzatma fazla!

Çık dışarı!

Müfettiş gelirse ne diyeceğim?

Kafa izni vermiş dedirtmem kimseye!

Geç yerine çabuk!

**********

Postaaa!

Hadi gözün aydın, yurt dışından!

İçinde mark, dolar neyim vardır şimdi!

Bize de borç verirsin dimi?

Ya para koleksiyonu için bozukluk çıkarsa?

Zarfı açsana oğlum!

Ya müdürüm girerse kapıdan!

En az beş sayfa döktürmüştür şimdi!

Hem de reçete yazısı gibi yamuk yumuktur!

Senin yerine bakarım, iş aksamaz!

Hem kardeşimden dersin!

Aşk mektubu değil ya!

Yok yok öğle saatinde okurum en iyisi!

Daha asaletim tasdiklenmedi, doğu’ya neyim sürer neme lazım!

******
Hasan abi ya!

Ahmet söyledi sen ek iş yapıyormuşsun!

Evet!

Hani maaşa kadar diyorum!

Valla az önce senin gibi bir gariban arkadaş geldi son paramı ona verdim!

Tüh, sabah gelecektim aslında ama müdür başımızdan ayrılmadı ki!

Ne yapacaksın ki parayı?

Arkadaşımızla birbirimize kefil olup eve düdüklü tencere alacağız da!

Peşinat için lazım!

Yeni evli değil misin, bilezik bozdursan ya!

Eveeeet!

Sahi ben senin dediğin gibi gariban falan değilmişim yaaa!

Hem renkli televizyon bile alırım dimi?

E tabi!

Hatta çift kasetli teyp bile!

Hiç aklıma gelmemişti, sağol abi!

Bizim müdür öyle gaddar ki, kafamızın çalışmasını bile etkiliyor valla!

********
Müdürüüüm!

Yine ne var?

Beni gece nöbetlerine yazsanız?

Olmaz, gece vardiyasında üniversite de okuyanları çalıştırıyorum!

Bana bir ay yeter, ek iş yapacağım da!

Asıl mesleğimle ilgili yani!

Yağlı bir iş aldım da!

Gece gündüz demeden çalışıp bitireceğim!

Olmaz dedik ya!

Peki yıllık iznimi verseniz?

Yerine adam yok!

Öncekiler yandıydı da!

Ben insan değil miyim, kaç yıldır tatilim yok!

Benim durumum keyfi değil ama…

Çık dışarı!!!!

Yazarım iki satır, ha!

**********

İşte böyle dostlar anlatılanlar her ne kadar bir kara mizah olarak görünsede, harfiyen doğrudur ve bu konu birkaç haftadır blog kategorisinde süregelen hararetli tartışmalara bir cevap niteliği taşır!

Yani kısaca, kimi yazarlarımızın ifadelerinde yer alan okey oynayan memurlar tanımı %99.9’un dışında kalır, çoğunluğu temsil etmez!

Ayrıca bu yüzdeye girenler salla başını al maaşını kadrosunda çalışmamaktadırlar!

Çünkü Türk toplumunda kemikleşmiş bir memur zihniyeti anlayışı vardır ve içerisinde amir korkusu barındırır!

Ama her sektörde olduğu gibi yakınimdir etiketiyle kollanmamaları kaydıyla!! (Bankamatik memuru)

Takdir sizlere ait pek tabii ki!

Saygılarımla..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..