Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '12

 
Kategori
Siyaset
 

Bugünü çizebilseydim…

Bugünü çizebilseydim…
 

Yazıyı bugün okuyorsunuz, ama ben bu yazıyı Çarşamba gün, Erdoğan-Kılıçdaroğlu görüşmesinden sonra yapılan açıklamaların ardından yazdım.

Açıklamalardan sonra eğer “Çizme” yeteneğim olsaydı, şöyle bir seri resim çizerdim…

Birinci kare…

Muhteşem bir bina… Cepheden görünüm ve üzerinde altın sarısı harflerle “Ak Parti Genel Merkezi” yazıyor kısaca. Resmi ve şık giyimli görünümü ile Kemal Kılıçdaroğu önde, ardından beş altı kişi binaya giriyorlar.

İkinci kare…

İçeride Recep Tayyip Erdoğan… Ama çocuk yaşta… Dışarıda iken şık giyimli olan Kemal Kılıçdaroğlu içeri girdiğinde bir anda “Çocuk” görünümünde ve oyun arkadaşı Recep ile oyun oynamaya başlıyor. Bu arada yan tarafta yine “Çocuk” olarak çizilmiş Devlet Bahçeli var… Eli arkasında dolanıyor… Diğer bir yanda ise Selahattin, gayet masumane ve biraz da muzip görünüşle geziniyor.

Üçüncü kare…

Recep ve Kemal, gayet uyumlu bir şekilde oyuncak arabalarını birbiri ile çarpıştırırken, araya giren uyumsuz arkadaşları Devlet, ayağı ile oyunlarını bozmak için oyuncak arabalara tekme atıyor,  Selahattin ise gülmekten yerlere yatıp yuvarlanıyor.

Dün yapılan görüşmenin dışarı yansıması “Bana göre” böyle idi…

Kapalı kapılar arkasında yapılan görüşmelerde oyun oynarken, dışarıda “Millet” olarak birçok meselelerin çözümünü bekliyoruz.

Belki görüşüme itiraz edersiniz. Hasız da sayılmazsınız. Kapalı kapılar ardına neler görüşüldüğünü bilemeyiz. Ancak yapılan açıklamalar, hele AKP Sözcüsü Ömer Çelik’in, CHP Sözcüsü Loloğlu’nun açıklamasını bekleyip, sonra açıklama yapması ve bir çok şeyi de MHP’ye bağlamasından bellidir.

MHP ve Genel Başkanının tutumuna gelince…

Her kritik konuda olaylara “Aksi” yaklaşması, milletin menfaatleri olunca iktidar yanında olması, milletin aleyhine olunca da “Milletin yanında” gibi görünmesi…

Şimdi düşünüyorum ve çözmeye çalışıyorum.

Millet olarak bu kadar “saf” mı görünüyoruz acaba?

07 HAZİRAN 2012
İBRAHİM PEKBAY
 

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..