Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Çigdem' e duyulan aşk..

Çigdem' e duyulan aşk..
 

Sonbaharda açan, sarı renkte bir çiçektir çiğdem


Hoşgeldin...

Yine yeni yeniden....

Bir günaydınla başladı herşey, ilk karşıma çıkışın lacivert kazağın dar kotun utangaç bakışların üşüyen ellerin vardı üzerinde, içim titredi gözlerini görünce....
Heyecanım delikanlılığım tutkumdu....

Beraberinde gömdüğüm içime ..... Yeserdi ve bir çiçek verdi gizlice
gördüm o çiçekte gördüm tutkuların en yücesini sadıklığı gordum o çiçekte, öyle ince öyle narindiki dalları

Rüzgarı durdurmayı bile denedim kendimce.... Gördüm senin gözlerinde gördüm... Ellerin sevgiyi tanıtmak için ellerime değdi

İşte ben o zaman anladım içinde yanan atesi serseri ruhumda dingin bir limandın sen Kacamak bakıslar ardına sakladığım.. Günlerden cumaydı bembeyaz bir örtü kaplamıstı heryeri, yıllar sonra İzmir'e yağan ilk kar'dı Yüreğim senin yanında kahkahalar içinde bir ask mevsimi kartopu oynardık seninle sana alamadığım o pamuk şeker hala kalbimde, kacamak bakıslar ardına saklanmıs bir gencliğin heyecanını duydum güzeldi ve yaşandı bitti bu kadar kolay olmamalı olamazdı!
Ve yıllar sonra.....

Bu gece seni görünce erdi dinmeyen tüm çığlıklarım sustugum duygularım gördünmü bak!Yüreğim dokuldu ellerine bilirimki artık günler hep güzel gecicek hasretim öyle büyük ki ellerine, gözlerin öyle mühür ki gözlerime sonsuz çığlıklarla sustuğum ismin dillenecek içimde tutugum çigdem dile gelecek
yanlız geceler seninle sona erecek bembeyaz bir rüyaya merhaba; Yeni bir hikayeye merhaba, merhaba deli gönlüm gencliğim seninle gelen güneşe seninle doğan güne beraberinde getirdigin sevgiye merhaba özlediğim o koku gömüldüğüm o gözler beklenen bahara seninle gördüm,

O çiçegin gözlerinde gördüm AŞK ne cok yakışırmıs bize!!!

 
Toplam blog
: 23
: 435
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

 Öğrenmek, birşeyler paylaşmak adına Milliyet Blog'dayım. ..