Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Diyetisyen Şengül Üre

http://blog.milliyet.com.tr/diyetinfo

18 Ocak '18

 
Kategori
Beslenme
Okunma Sayısı
225
 

Dikkat Bağırsaklarınız Kilo Vermenize Engel Olabilir

Dikkat Bağırsaklarınız Kilo Vermenize Engel Olabilir
 

 Sağlıklı bir sindirim sistemi kilo verme sürecinde ve genel sağlığınız korunmasında  önemli görevler üstlenir. Ancak bazen stres  ilaçlar hareketsiz yaşam özel dönemler masa başı iş ve kötü beslenme bağırsak hareketlerinizi yavaşlatır. Bağırsak hareketlerinizin yavaş olduğu her dönemde kilonuz fazla çıkabilir.Bu nedenle

- Hergün 5 porsiyon meyve ve sebze tüketerek gün içinde 25-30 gr pos yani lif almaya çalışın.

- Probiyotik bakterilerden zengin yoğurt kefir  mutlaka öğünlerinizde yer verin

- Tam buğday unundan yapılmış ekmek  bulgur tam buğday unundan yapılmış makarna vb ihtiyacınız ölçüsünde tüketmeye çalışın

- Hergün 2.5-3 lt su içmeye çalışın aldığınız liflerin bağırsak içinde şişip bağırsak hareketlerinin düzenlenmesinde çok büyük destek sağlar.

-  Yemek ve salatalarınızda zeytinyağına yer verin

-  Kayısı , Siyah erik  incir  mutlaka 1-2 porsiyon tüketin İncir ve kuru erik içerdiği sorbitol ile bağırsak hareketlerini destekler  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 62
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 95
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

1991 Hacettepe Beslenme ve Diyetetik Diyetinfo-Diyetisyen Şengül Üre. Sağlıklı beslenme ile zayıf..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster