Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '10

 
Kategori
Haber
 

Erkeklik bunu emrediyormuş...

Erkeklik bunu emrediyormuş...
 

Bir Tv. kanalında yayınlanan "Suç ve Ceza" adlı programa önce telefonla katılıp sonra yayına gelen bir medya patronu İki eşliliği savundu.

2 eşli medya patronu; "İslam'ın Peygamberi ne kadar adil ise ben de o kadar adil'im" dedi ve "İlahi adalet bana diyor ki... Ben seni tek bir kadına kilitlemedim. Erkeksin! Doğanda var seçip 3 - 4 tane alabilirsin." Ben bunu doğal görüyorum, kadını seviyorum.

Çok istesem de programı baştan sona izleme imkanı bulamadım. İzlediğim kadarı da beni zıvanadan çıkarmaya yetti.

Halen iki nikahsız eş ve 7 çocuk sahibi olan zat, ağzındaki dişlerinin tedavisi için bile beş kuruş para harcayamadığını ifade ederken, eşlerinin hertürlü ihtiyaçlarını karşıladığını anlattı ballandıra ballandıra...

Adamın nikahsız eşleri ayrı evlerde ikamet ediyorlarmış. İkisi de hallerinden mutlu memnun yaşıyor arada bir gezmeye hatta yemeğe bile çıkıyorlarmış. Medya patronu (dişsiz adam) yense de yenmese de hepsine aynı yemekten ısmarlarmış. Yeter ki aralarında kıskançlık olmasın diye. Zaten nikahsız eşler arasındaki kıskançlık filan da çok eskilerde kalmış. Kısa boylu dişleri tedavi gerektiren patron, (medya patronu) iki kadını karşısına alıp "ikinizi de seviyorum" diye diye onlar da alışmışlar anlamışlar sevginin kutsiyetini.

Programı her ne kadar dilediğim kadar izleme fırsatım olmasa da olayı kavradım. Sunucu: " Nikahsız yaşıyorsunuz. Bu adam sizin üstünüze de birini sevdim diye getirse ne yaparsınız" diye sorunca, ilk eşten doğma 7 kardeşten biri olan genç adam atıldı "Ben varım" dedi!!!

Ne anlama geldiğini anlayamadım. Bu konu çok derin...

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..