Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Evlilik için hazır mısınız?

Evlilik için hazır mısınız?
 

Madem sevgilinizi çok seviyorsunuz!
Peki neden onunla evlenmek istemiyorsunuz?
Hani o eşi bulunmaz bambaşka bir insandı sizin için!
Ondan gözlerinizi alamıyor, yere göğe sığdıramıyordunuz!
Hadi hadi bu kadar da korkmayın canııım! Atın imzayı gitsin!
Çevrenizdeki insanları taklit ederek pekala siz de onlardan biri olabilirsiniz!
Vay efendim, ben bilmiyordum, evliliği başka zannediyordum, vazgeçtim deme şansınız var nasıl olsa!

Ama ille de hemen ayrılmanız gerekmez ki canııım!

Sizi bu noktaya getirecek daha ne kadar zaman oldu ki şunun şurasında!

Eşler arasındaki küçük sorunlar kimi zaman büyük tartışmalara dönüşebilir, bu çok normaldir!

Böylesi anlarda birbirinizi anlamaya çalışmanız, ilişkinin uyumuna önem vermeniz, insanlık hali oluyor işte deyip geçiştirmeniz gerekmez mi?

Hem birbirinize biraz zaman tanımadan aceleniz ne öyle!


Ama bir dakika, bu defa da o zaman içerisinde bir çoğunuzun olması ihtimali var onu unuttum!

Hemde nur topu gibi!

E, bu defa da çocuğunuz anasız babasız büyümesin fedakarlığına soyunmak var sırada!

Çocuğum için herşeye katlanırım işkencelerinin başlangıç noktası yani!!

...........!

Beklentilerinizin gerçek amacına ulaşması dileğiyle...

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..