Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Gecenin yalnızlığı

Gecenin yalnızlığı
 

ALINTIDIR


Gece epey ilerlemişken, uyandım birden kalp atışlarımın hızıyla… Önce doğrulmaktan korktum epey bir zaman; iyi olduğuma inandıktan sonra, ışığı yaktım. Saate baktım, epey geç…Yüzüme baktım, yabancı biri var aynada. Alem-i cihan uyurken beni düşüncelerim uyandırdı anlaşılan…Evet, öyle…

Cümleten toplanıp gelmişler düşünceler, ayaklarını da sürümüşler ardında duygularımla …

Sabaha kadar cebelleştim onlarla… Dövüştüm, konuştum, paylaştım ama anlaşma yapamadılar düşüncelerim ve duygularım... Aralarında sıkıştım, Ne edeyim bilemedim. Boşa koydum dolmadı, doluya koydum almadı işte…

Yoruldum…

Hayatımdaki gülümsemeleri bir kenara, kırgınlıkları bir kenara koydum, pişmanlığım yok çok şükür…

Çok çetindi savaş, ödeştik…Kırgınlıklarım çoktu ama, kazanan olmadı

Hayatta kazanmak olmadığını biliyorum, kaybetmekte…

Hayat ne yaşadığın değil, ne yaşamadığındır demiş biri…

Ben yaşamadıklarıma yanıyorum…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..