Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '13

 
Kategori
Anılar
 

Günlüğüm Oktay ağabeyle yazışmalarım, anı defterinden.

selam/

teşekkürler Nabide,

kendine iyi bak,

belki bu yaz geldiğimde görüşürüz,

kolay gelsin

Oktay.

17/2/2012 tarihli

Ben Cumhuriyet Gazetesi'ndeki sizin iki kitap için dile getirdiğiniz o

günlü gazeteyi aldım. Ve o gün Cumhuriyet Gazetesi'ndeki köşe yazarlarından

Ali Sirmen'in, Hikmet Çetinkaya'nın, İlhan Selçuk'un, Şükran Soner, Ümit

Zileli'nin, Ahmet Cemal'in, Mustafa Balbay'ın ve sizin yazınız "Yerel

Yöneticilere iki kitap" başlıklı yazınızı büyük bir beğeni ile okudum.

Yazılar çok harikaydı, hele Ümit Zileli. "Artık Anladın m ı Ey Halkım"

başlıklı yazısı pek güzeldi...Ali Sirmen'de "Anadolu Çocuğunun Etiğini ve

Estetiğini" almış...

Elimde Fatih Bayhan'dan "Latife Hanımın kağıtları" adlı kitap var,

okumaktayım. İlk sayfalarda yeni belgeler ve bilgilere rastlayamadım.

Elbette bu belgeler Türk Tarih Kurumu'ndan çıkmalı ki, yazarlar dört gözle

bekliyorlar dile getirmek için. Ancak son sayfalarında yazar hareketlenmiş,

bazı veya benim ilk kez okuduğum paragraflar ve anlatımlar var. Belki de bu

konuda yaklaşık epey eser okudum ondan olsa gerek. İlk sayfalarında da

konuların ve mekanların geçtiği yerleri daha önceki kaynaklara göre bir

başka yorum ve düşünce getirerek acaba öyle miy di? Diye düşündürmüş

yazar...

Size, belki eminim geçmedim bu mailleri, ve cevabımda sizin yazınızın

çıkacağını belirttim, izniniz olmadan. Beni hoşgörürseniz sevinirim. Cevabım

öyle bir güne tesadüf etmişti,o nedenle. Sizinle olan o güzel çalışmaların

ne denli, ne denli kıymetli ve önemli olduğunu , anlamlı olduğunu

bilmekteyim.

Sevgi ve Saygılar, Selamlar...(N.K)

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..